Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0258811
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20191008085459.0
    011
      
    $a 1857-7431
    100
      
    $a 20130509d2019----m--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a PT
    110
      
    $a aza
    200
    1-
    $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj
    210
      
    $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2019
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0168512 $1 200 1 $a European Scientific Journal
  2. SYS0238183
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073842.7
    014
      
    $a 2-s2.0-85035027322 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 000415794300006 $2 WOS
    100
      
    $a 20171213d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Evolution of Digital Video Consumption Patterns $f Martin Kuchta, Andrej Miklošík
    301
      
    $a 1-17-106-00
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Spotrebitelia tvarujú a ovplyvňujú trendy na trhu so svojimi túžbami a preferenciami; to si vyžaduje prehodnotenie a zmenu ponúk a komunikácií od spoločností. Najviac úspešné úpravy ponúk sú postavené na príslušnom výskume a tvoria ho návyky spotrebiteľov, často založené na modeloch spotreby obsahu. Idetnifikácia digitálnych trendov marketingu kombináciou dvoch základných pilierov: možnosti súvisiace s riadením dát digitálneho prostredia a vývoj spotrebiteľských návykov médií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0238156 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 8, no. 2 (2017), pp. 58-69 online $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2017
    541
    1-
    $a Vývoj modelov spotreby digitálnych videí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007453 $a zber dát
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1990- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171213 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0069816
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20180205154521.1
    100
      
    $a 20180205asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Münchow-Küster $b Alessa
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180205

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.