Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0093915
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072039.8
    100
      
    $a 20090428a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Corporate emailing - Správne využívanie elektronickej komunikácie v podniku $f Juraj Mišún
    330
      
    $a Corporate emailing ako súbor pravidiel a noriem elektronickej komunikácie zamestnancov medzi sebou, zákazníkmi a ostatnými zložkami verejnosti. Nástroj podnikového správania, ktorý vychádza so silnej podnikovej kultúry. Tri kroky tvorby podnikového emailingu. Sedem hriechov, ktorých sa často dopúšťajú účastníci emailovej komunikácie. Pravidlá efektívnej emailovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164473 $1 011 $a 1336-426X $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo $e rady a riešenia. Mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov daňového a účtovného poradenstva $v Roč. 6, č. 3 (2009), s. 81-83 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004560 $a pošta elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    675
      
    $a 681.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000369 $x Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0008406 $a Mišún $b Juraj $f 1978- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090428 $g AACR2
  2. SYS0093923
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072039.9
    100
      
    $a 20090428a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Koncept kmeňových schopností ako súčasť strategickej architektúry $f Ivana Hudáková
    330
      
    $a V krátkodobom horizonte pramení zdroj konkurencieschopnosti podniku z pomeru cena/výkon súčasných výrobkov. V dlhodobom horizonte pramení konkurencieschopnosť zo schopnosti vybudovať pri nižších nákladoch a rýchlejšie ako konkurenti kľúčové schopnosti, ktoré plodia neočakávané produkty. Na identifikovanie kľúčových schopností je možné použiť tri testy. Podniky musia rozlišovať medzi podielom značky získanej na trhoch finálnych výrobkov a výrobným podielom ich kmeňových produktov. Manažéri podnikov by mali venovať dostatok času vývoju podnikovej architektúry, ktorá ustanoví ciele pre budovanie technológií a schopností.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164473 $1 011 $a 1336-426X $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo $e rady a riešenia. Mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov daňového a účtovného poradenstva $v Roč. 6, č. 3 (2009), s. 87-88 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001134 $a architektúra
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0004990 $a Hudáková $b Ivana $f 1976- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090428 $g AACR2
  3. SYS0093920
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072039.9
    100
      
    $a 20090428a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Konkurencia založená na čase ako nový zdroj konkurenčnej výhody $f Ivana Hudáková
    330
      
    $a Príklad prosperujúcich japonských podnikov - ktoré konkurenčné výhody využívajú. Špecializovaný podnik a flexibilný podnik. Rozdiel v nákladoch flexibilných a tradičných podnikov - zdroj konkurenčnej výhody. Stratégie založené na flexibilnej výrobe zároveň založené na čase. Časovo orientovaná výroba. Časovo orientovaný predaj a distribúcia. Časovo orientovaná stratégia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164473 $1 011 $a 1336-426X $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo $e rady a riešenia. Mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov daňového a účtovného poradenstva $v Roč. 6, č. 3 (2009), s. 84-86 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002129 $a flexibilita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006267 $a špecializácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007109 $a výroba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001540 $a čas výrobný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002592 $a Japonsko
    675
      
    $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0004990 $a Hudáková $b Ivana $f 1976- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090428 $g AACR2
  4. SYS0083968
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20220221134719.8
    100
      
    $a 20220221asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Schuszteková Dušeková $b Simona
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220221
  5. SYS0092631
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072032.0
    100
      
    $a 20090324a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu $f Ivana Hudáková
    330
      
    $a Stratégia modrého oceánu vystavuje podniky skúške, či sa dokážu vymaniť z neúprosnej a krvavej konkurencie zúriacej vo vodách červeného oceánu, tým si vytvoriť zvrchovaný trhový priestor a zároveň vyradiť konkurentov z hry. Charakteristika červeného a modrého oceánu. Systémový rámec šiestich ciest.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164473 $1 011 $a 1336-426X $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo $e rady a riešenia $e mesačník vydávaný v slovenskom jazyku $e mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov z daňového a účtovného poradenstva $v Roč. 6, č. 2 (2009) $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    675
      
    $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0004990 $a Hudáková $b Ivana $f 1976- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090324 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.