Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0292700
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075238.1
    100
      
    $a 20230602a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Efektívny časový manažment - týždenný plán $e plánovanie riadiacej činnosti $f Anna Petrášová
    330
      
    $a Efektívny časový manažment. Rozdelenie času na bloky a vytvorenie harmonogramu na základe týchto blokov ako maximalizácia produktivity riaditeľa školy. Osobná skúsenosť z praxe na príkladoch. Využitie rezervného času. Príklad týždenného osobného plánu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292459 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 18, č. 5 (2023), s. 11-13 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005837 $a manažment času
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004667 $a práca
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0087836 $a Petrášová $b Anna $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230602 $g AACR2
  2. SYS0292780
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231108094039.3
    100
      
    $a 20230608a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kariérová výchova a poradenstvo $e ... ako podporný nástroj prevencie $f Martina Sajková
    330
      
    $a Význam kariérovej výchovy a kariérového poradenstva z pohľadu špecifickej a nešpecifickej prevencie. Súvislosť kariérovej výchovy a poradenstva so zvyšovaním kvality života. Dôležitosť rozvíjania a podporovania procesu sebapoznávania žiakov. Význam kariérového poradenstva v podobe nepriamej sekundárnej prevencie v úlohe bezpečnej vstupnej brány do iných foriem poradenstva a terapií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292459 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 18, č. 5 (2023), s. 24-27 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007065 $a výchova
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004519 $a poradenstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002700 $a kariéra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005836 $a kvalita života
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004667 $a práca
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0087152 $a Sajková $b Martina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230608 $g AACR2
  3. SYS0292779
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075238.7
    100
      
    $a 20230608a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kognitívna prítomnosť $e zušľachťovanie intelektuálnej mysle $f Martina Kosturková
    330
      
    $a Kognitívna prítomnosť, jej dôležitosť pri kritickom a morálnom usudzovaní. Vzťahuje sa na rozsah, v akom sú učiaci sa schopní konštruovať a potvrdzovať význam učiva prostredníctvom neustálej reflexie a diskurzu. Dôležitosť autoregulácie žiaka vo vzťahu k jeho úspechu a aj vo vzťahu k efektívnemu využívaniu času a účasti na učení. Autoregulácia ako samo generované myslenie, pocity a správanie, ktoré sú orientované na dosahovanie cieľov vo vzdelávaní, podporujú autonómiu jedinca.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292459 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 18, č. 5 (2023), s. 19-23 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080391 $a myslenie kritické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079147 $a Kosturková $b Martina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230608 $g AACR2
  4. SYS0292689
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075238.1
    100
      
    $a 20230602a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Pracovný čas pedagogických zamestnancov $e práca na zmeny a práca nadčas $f Matej Drotár
    330
      
    $a Pracovný čas pedagogických zamestnancov, jeho osobitosti. Týždenný pracovný čas - základný úväzok, čiastočný úväzok a práca nadčas. Práca na zmeny a z nej vyplývajúce povinnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292459 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 18, č. 5 (2023), s. 2-6 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001537 $a čas pracovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0048952 $a úväzok pracovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079796 $a Drotár $b Matej $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230602 $g AACR2
  5. SYS0292702
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075238.2
    100
      
    $a 20230602a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Syndróm vyhorenia a pracovný stres $e možnosti prevencie $f Ingrid Emmerová
    330
      
    $a Syndróm vyhorenia a pracovný stres pedagogických a odborných zamestnancov a ďalších zamestnancov školstva a možnosti prevencie. Príznaky a príčiny vyhorenia. Mobbing, bossing, staffing. Workoholizmus, jeho negatíva. Syndróm vyhorenia ako proces a prevencia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292459 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 18, č. 5 (2023), s. 15-18 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004667 $a práca
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006056 $a stresy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057290 $a syndróm vyhorenia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007284 $a vzťahy pracovné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0053728 $a Emmerová $b Ingrid $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230602 $g AACR2
  6. SYS0089917
    LBL
      
    $$$$$nx^^j22$$$$$3^^45
    005
      
    20231110131716.2
    100
      
    $a 20231110asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a Európska zelená dohoda
    675
      
    $a 502/504 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000237 $x Ochrana prírody. Životné prostredie
    675
      
    $a 341 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000211 $x Medzinárodné verejné právo
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231110
    836
      
    $d 20231110
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.