Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0043146
    LBL
      
    02100naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20221128095125.9
    100
      
    $a 20060608d2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Manažerské přístupy ve vztahu k zákazníkům $f Miroslav Žebrák
    330
      
    $a Customer Value Meritocracy (CVMe) zastrešuje rôzne metódy pre prístup a hodnotenie podnikania, ktoré majú vo svojom strede spoločný integrujúci prvok - záujem o zákazníka. CVMe a jeho subsystémy - Customer Value Analysis (CVA - hodnota pre zákazníka), Customer Satisfaction Management (CSM - riadenie uspokojenia zákazníka), Customer Value Management (CVM - riadenie hodnoty zákazníka), Customer Relationship Management (CRM - riadenie vzťahov so zákazníkmi). Jednotlivé subsystémy ovplyvňujú systémy riadenia kvality. Výsledky výskumu (na 90 respondentoch), ktorého cieľom bolo zistiť postoje manažérov k podpore služieb a predaja v podnikoch na českom trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0038126 $1 010 $a 80-225-2107-8 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave $f [zostavovateľ: Miroslav Majtán, Ľudmila Lulkovičová] $v S. 276-279 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave $d 2005 $1 215 $a 537 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020508 $a Majtán $b Miroslav $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048985 $a Lulkovičová $b Ľudmila $4 220 $1 710 12 $3 eu_un_auth*0010231 $a Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Bratislava, Slovensko $f 24.-25.11.2005 $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001141 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Fakulta podnikového manažmentu $4 070
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003588 $a Žebrák $b Miroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060608 $g AACR2
  2. SYS0079778
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20201027155633.5
    100
      
    $a 20201027asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a White $b Kayley
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201027
  3. SYS0091042
    LBL
      
    00000nx^^^22001813^^45
    005
      
    20240411065842.0
    100
      
    $a 20240411cczea0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    230
      
    $a Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov $h 1/0803/10
    801
    -0
    $a SK $c 20240411
    980
      
    $x G

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.