Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0132328
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109101807.6
    100
      
    $a 20110607d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Niektoré aspekty investičného rozhodovania $e diplomová práca $f Gabriel Nagy $g školiteľ: Anna Starečková
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 72 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0027663 $a Nagy $b Gabriel $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0005184 $a Starečková $b Anna $p EUBFHIKMM $4 727 $T Katedra matematiky FHI
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000885 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra matematiky $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110607 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSh0002411
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20131017150416.1
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a identita podniková
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, Bratislava, s. 337 $b Prístupy zamerané na vytvorenie individuálneho, identického, pre firmu typického obrazu, ktorý zodpovedá jej cieľom. Identita podniku je preto viac než iba logo, resp. dizajn. Je zrkadlom jeho imidžu, a preto je dôležité, aby sa získaná a skutočná identita nachádzali vo vzájomnom súlade. Prínos identity pre podnik sa dá konkretizovať v podobe jej cieľov a funkcií.
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.