Basket

  Untick selected:   0
  1. Record Typeauthority sign record
    Current date02.09.2009
    Database250h - eco-index
    References (50) Catalogue documents - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (210) Catalogue documents - ARTICLES
    (37) Catalogue documents - BOOKS
    Subject h.kampane reklamné
    Subject h.advertising campaigns
    Eco-code659.1 - Propagácia. Reklama
    Source of Data VerificationVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 716  : Odovzdávanie informácií zo strany obchodnej firmy ako zadávateľa reklamy a jej prijímanie osobou, na ktorú reklamou pôsobíme.
    subject heading

    subject heading

  2. Record Typeauthority sign record
    Current date14.07.2017
    Database250h - eco-index
    References (93) Catalogue documents - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (249) Catalogue documents - ARTICLES
    (251) Catalogue documents - BOOKS
    Subject h.vzťahy medziľudské
    Subject h.human relations
    Eco-code331.104 - Pracovný pomer všeobecne. Industrial relations. Labour relations
    316.4 - Sociálne procesy
    Source of Data VerificationEisler, Jan. Výkladový ekonomický slovník podnikateľa, Žilina: Poradca, 2003, s. 54  : Teória, zakladateľom ktorej je profesor E. Mayo, ktorý v rokoch 1927-1933 prehodnotil na základe svojho pozorovania predchádzajúce poznatky o úlohe zamestnancov podniku ako obyčajného prívesku stroja. Tvrdí, že podnik nie je len systém zameraný na dosahovanie maximálneho zisku, ale je to tiež spoločenstvo ľudí, ktorí majú cítiť uspokojenie z dobre vykonanej práce. Základom medziľudských vzťahov v podniku je teda psychologické pôsobenie na zamestnancov podniku, aby pracovali s chuťou a oddanosťou k firme.
    subject heading

    subject heading


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.