Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0229346
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075113.8
    100
      
    $a 20170419d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza modelu ELM v spotrebiteľskom rozhodovaní $f Helena Labská
    330
      
    $a Všeobecným cieľom marketingovej komunikácie je ovplyvniť nákupné správanie spotrebiteľa. ELM - model spracovania informácii na tvorbu presvedčenia. Presvedčovacia reklama – spotrebiteľské postupy spracovania informácií. Spotrebiteľské chápanie dvoch ciest (hlavnej a periférnej) k presvedčeniu. Zainteresovanosť spotrebiteľa na nákupnom rozhodnutí. Komunikácia so stálymi zákazníkmi a presvedčovanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229175 $1 010 $a 978-80-225-4336-1 $1 200 1 $a Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 $f kolektív autorov $g recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz $v S. 47-56 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [100 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170419 $g AACR2
  2. SYS0109205
    LBL
      
    06233nas2^22005651^^450
    005
      
    20180801112620.2
    011
      
    $a 0005-125X
    100
      
    $a 20100125a19589999m y0sloy03 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    110
      
    $a afax
    200
    1-
    $a Automatizace
    210
      
    $a Praha $c Automatizace $d 2006
    326
      
    $a 12x ročne
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120087
    610
    1-
    $a systémy riadenia automatizované $9 eu_un_auth*0072131
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001165 $a automatizácia
    675
      
    $a 681.3:65 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000375 $x Automatizované systémy riadenia
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980307 $g AACR2
  3. SYS0005257
    LBL
      
    00974nx^^a22002053^^450
    005
      
    20220504114030.9
    100
      
    $a 20041027asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Hanák $b Ján
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20041027
  4. SYS0238914
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083640.9
    100
      
    $a 20180118d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Verschiedene Wege zur Schaffung neuer Benennungen - englische Wörter in der deutschsprachigen Umwelt $f Katarína Seresová
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0238882 $1 010 $a 978-80-263-1354-0 $1 200 1 $a Sprache und interkulturelle Kommunikation. Interdisziplinäre Perspektiven in der Sprachforschung $f Katarína Seresová et al. $g gutachter: Radoslav Štefančík, Danuša Lišková $v S. 61-76 [1,11 AH] $1 210 $a Brno $c Tribun EU $d 2017 $1 215 $a 143 s. [8,51 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048744 $a Seresová $b Katarína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048967 $a Lišková $b Danuša $4 675
    541
    1-
    $a Rôzne spôsoby vytvárania nových termínov - anglické slová v nemecky hovoriacom prostredí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003646 $a nemčina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001113 $a angličtina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0058587 $a lexikológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002596 $a jazykoveda
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048744 $a Seresová $b Katarína $p EUBFAJKJT $4 070 $9 100 $f 1967- $r 1,11 $T Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180118 $g AACR2
    830
      
    $a Zmena kategórie z ABC na AEC na základe rozhodnutia MŠ 12.12.2019
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0014622
    LBL
      
    00873nas2^2200337^^^450
    005
      
    20250730114330.1
    100
      
    $a 20010510a m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a rus
    102
      
    $a RU
    110
      
    $a afa
    200
    1-
    $a Voprosy ekonomiki $e ježemesjačnyj žurnal
    210
      
    $a Moskva $c Pravda $d 1967
    215
      
    $a 2 zv.
    326
      
    $a Mesačník
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120282
    675
      
    $a 33 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000055 $x Ekonomika. Ekonomické vedy
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980306 $g AACR2
  6. SYSh0005034
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20040826130859.4
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a procesy sociálne
    675
      
    $a 316.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000043 $x Sociálne procesy
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    980
      
    $x H
  7.  

    SYSh0005444
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20090902101107.5
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a riziko
    675
      
    $a 658.15 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000334 $x Finančné hospodárstvo v podniku
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 728 $b Vo všeobecnosti možnosť vzniku určitého nebezpečenstva, škody, straty. V oblasti podnikania vzniká podnikateľské riziko späté s neúspechom podniku, s rozličnými stratami a pod., z ekonomického a finančného hľadiska postihuje podnikateľa.
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.