Basket

  Untick selected:   0
  1. SYSs041429
    LBL
      
    ^^^^^nas2^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20250730114153.8
    100
      
    $a 19971208a 1985m y0sloy03 ba
    101
    0-
    $a hun
    102
      
    $a HU
    110
      
    $a afa
    200
    1-
    $a Külgazdaság
    210
      
    $a Budapest $c Lapkiadó vállalat $d 1985
    215
      
    $a 2 zv.
    326
      
    $a mesačník
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120511
    675
      
    $a 338.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000152 $x Hospodárska situácia
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980307 $g AACR2
  2. SYSh0005650
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20180608142729.7
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a segmentácia trhu
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Sivák Rudolf a kol. Slovník znalostnej ekonomiky, Bratislava: Sprint dva, 2011, s. 300 $b Proces rozdelenia heterogénneho trhu na menšie skupiny (potenciálnych) spotrebiteľov s podobnými potrebami a/alebo charakteristikami a/alebo tendenciou mať podobné nákupné správanie. Spotrebitelia zaradení do segmentu sú si podobní podľa použitých segmentačných kritérií a zároveň sa líšia od spotrebiteľov zaradených do ostatných segmentov.
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.