Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0277743
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240618093521.9
    014
      
    $a 2-s2.0-85110059741 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 000672401700004 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.2478/mmcks-2021-0009 $2 DOI
    035
      
    $a 317759 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210806a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a RO
    200
    1-
    $a Analysis of Digital Customer Communities in Terms of Their Interactions during the First Wave of the COVID-19 Pandemic $f František Pollák, Roman Vavrek, Jan Váchal, Peter Markovič, Michal Konečný
    301
      
    $a VEGA 1/0240/20
    301
      
    $a VEGA 1/0140/21
    301
      
    $a CE1158 ENTERtransfer
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Identifikácia zmien v interakciách digitálnych zákazníckych komunít vybraných zástupcov elektronického obchodu na českom trhu. Údaje boli podrobené dôkladnej štatistickej analýze, aby sa identifikovali špecifiká, ktoré vyplynuli z vysoko neštandardnej situácie na trhu. Výsledky naznačili, že počas pandémie došlo k významnému prerozdeleniu interakcií z hľadiska ich načasovania, a to počas práce cez týždeň.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247677 $1 011 $a 2069-8887 $1 011 $a 1842-0206 $1 200 1 $a Management & Marketing $b elektronický zdroj $e The official journal of the Society for Business Excellence $v Vol. 16, no. 2 (2021), pp. 134-151 online $1 210 $a București $c Editura Economică
    541
    1-
    $a Analýza digitálnych zákazníckych komunít z hľadiska ich interakcií počas prvej vlny pandémie COVID-19
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0069554 $a komunity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002521 $a interakcia sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $f 1985- $9 40 $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0057845 $a Vavrek $b Roman $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0041241 $a Váchal $b Jan $4 070 $9 5
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $f 1974- $p EUBFPMKPF $4 070 $9 40 $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0079944 $a Konečný $b Michal $p EUBFPMKPF $4 070 $9 5 $f 1993- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210806 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0282376
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240618081734.2
    014
      
    $a 2-s2.0-85120772976 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.1007/978-3-030-78303-7_6 $2 DOI
    035
      
    $a 464264 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220303d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CH
    200
    1-
    $a Analysis of E-consumer Behavior During the COVID-19 Pandemic $h 6 $f František Pollák, Peter Markovič, Jan Váchal, Roman Vavrek
    301
      
    $a VEGA 1/0240/20
    301
      
    $a VEGA 1/0140/21
    310
      
    $a Plný text dostupný pre archívne účely publikačnej činnosti.
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Výskum správania elektronických spotrebiteľov (e-zákazníkov) počas pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom, so zameraním na oblasť strednej Európy, Česka a Slovenska počas obdobia marec až jún 2020 v kontexte zmien v interakciách B2C českých a slovenských spotrebiteľov. Problematika skupín zákazníkov a ich online interakcie ako generátora údajov pre výskumníkov, ktorí hľadajú ďalšie hodnoty na posilnenie konkurencieschopnosti podnikov. Aplikácia vybraných inovatívnych metód online hodnotenia založených na analýze údajov v reálnom čase, ktoré možno aplikovať na skúmanie a opis vybraných charakteristík správania elektronických spotrebiteľov vo výrazne neštandardnom prostredí.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-3-030-78302-0 $b (print) $a 978-3-030-78303-7 $b (online) $1 011 $a 2522-8595 $b (print) $a 2522-8609 $b (online) $1 200 1 $a Intelligent Processing Practices and Tools for E-Commerce Data, Information, and Knowledge $f Editors: H. Gao, J. Y. Kim, W. Hussain, M. Iqbal, Y. Duan $v Pp. 95-114 online $1 210 $a Cham $c Springer Nature Switzerland $d 2022 $1 215 $a online 118 pp.
    541
    1-
    $a Analýza správania elektronických spotrebiteľov počas pandémie COVID-19 $h 6
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0082887 $a koronakríza
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004297 $a podnik obchodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 40 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 40 $f 1974- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0041241 $a Váchal $b Jan $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0057845 $a Vavrek $b Roman $4 070 $9 10
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220303 $g AACR2
    830
      
    $a mm-úprava kategórie podľa prevodníka metodiky
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0278303
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083843.5
    014
      
    $a 000671030400001 $2 CCC
    014
      
    $a 000671030400001 $2 WOS
    014
      
    $a 2-s2.0-85110119877 $2 SCOPUS
    035
      
    $a 315806 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210906a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CH
    200
    1-
    $a Application of the DEA Model in Tourism SMEs: An Empirical Study From Slovakia in the Context of Business Sustainability $f Ján Dobrovič, Veronika Čabinová, Peter Gallo ml., Petra Pártlová, Jan Váchal, Beáta Balogová, Jozef Orgonáš
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Hodnotenie celkovej úrovne efektívnosti kúpeľných spoločností pôsobiacich na Slovensku pomocou modelov DEA. Pojem efektivita podnikania. Prístupy k meraniu efektivity podnikania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247706 $1 011 $a 2071-1050 $1 200 1 $a Sustainability $b elektronický zdroj $e [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability] $v Vol. 13, no. 13 (2021), pp. 1-19 online $1 210 $a Basel $c MDPI
    541
    1-
    $a Aplikácia modelu DEA v MSP v cestovnom ruchu: Empirická štúdia zo Slovenska v kontexte udržateľnosti podnikania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001249 $a benchmarking
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003003 $a kúpele
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003004 $a kúpeľníctvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0036688 $a Dobrovič $b Ján $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065685 $a Čabinová $b Veronika $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0042372 $a Gallo $b Peter $c ml. $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069194 $a Pártlová $b Petra $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0041241 $a Váchal $b Jan $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0057800 $a Balogová $b Beáta $4 070 $9 15
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 070 $9 5 $f 1957- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210906 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0236815
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230110082223.3
    100
      
    $a 20171025a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Business management in new global economy $f Jarmila Straková, Petra Pártlová, Jan Váchal
    330
      
    $a Problém strategického riadenia v novej globálnej ekonomike na príklade Českej republiky
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0236738 $1 011 $a 1338-6581 $1 200 1 $a Acta oeconomica Universitatis Selye $e vedecký recenzovaný časopis $v Roč. 6, č. 1 (2017), s. 155-166 $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho v Komárne $d 2017
    541
    1-
    $a Podnikový manažment v novej globálnej ekonomike
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001952 $a ekonomika nová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0040702 $a Straková $b Jarmila $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069194 $a Pártlová $b Petra $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0041241 $a Váchal $b Jan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171025 $g AACR2
  5. SYS0272221
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083829.6
    017
    70
    $a 10.18775/ijmsba.1849-5664-5419.2014.72.1004 $2 DOI
    035
      
    $a 244243 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210301a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a HR
    200
    1-
    $a Crisis Management of Corporate Reputation - Analysis of Selected E-Commerce Entities in Times of Global Pandemics $f František Pollák, Ján Dobrovič, Jan Váchal, Jarmila Straková, Petra Pártlová
    301
      
    $a VEGA 1/0240/20
    301
      
    $a VEGA 1/0140/21
    330
      
    $a Vybrané výsledky komplexnej analýzy krízového riadenia firemnej reputácie najlepších subjektov elektronického obchodu pôsobiacich na slovenskom internetovom trhu. Na vzorke vybraných víťazov ankety Heureka Group Shop of the Year Quality Award 2019 vykonaná hĺbková analýza ich online reputácie v čase najväčšej pandémie. Skúmané online prostredie bolo z pohľadu všetkých relevantných determinantov reputácie, pričom výsledky ponúkli komplexný pohľad na krízový manažment reputácie v online prostredí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0272215 $1 011 $a 1849-5664 $1 011 $a 1849-5419 $1 200 1 $a International Journal of Management Science and Business Administration $v Vol. 7, No. 2 (2021), pp. 28-34 online $1 210 $a Zagreb $c Inovatus Usluge
    541
    1-
    $a Krízové riadenie podnikovej reputácie - analýza vybraných subjektov e-obchodu v čase globálnych pandémií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005413 $a riadenie obchodu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003194 $a manažment krízový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070828 $a reputácia podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 60 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0036688 $a Dobrovič $b Ján $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0041241 $a Váchal $b Jan $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0040702 $a Straková $b Jarmila $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069194 $a Pártlová $b Petra $4 070 $9 10
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210301 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0271060
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083819.2
    014
      
    $a 000620327400033 $2 WOS
    014
      
    $a 2-s2.0-85092052253 $2 SCOPUS
    035
      
    $a 233128 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210113d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a AT
    200
    1-
    $a Crisis Management of Corporate Reputation- Analysis of Selected E-Commerce Entities in Times of Global Pandemics $f František Pollák, Ján Dobrovič, Jan Váchal, Jarmila Straková, Petra Pártlová
    301
      
    $a ETA TL 0200215
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Analýza krízového riadenia firemnej reputácie najlepších subjektov elektronického obchodu pôsobiacich na slovenskom internetovom trhu. Online reputácia v čase pandemického ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom na vzorke vybraných víťazov ankety Heureka Group Shop of the Year Quality Award 2019. Skúmanie online prostredia z pohľadu relevantných determinantov reputácie a komplexný pohľad na krízový manažment reputácie v online prostredí. Zistenia pre ďalší výskum a ako meradlo v prípade opakovania sa kríz podobného charakteru v budúcnosti s cieľom eliminovať nedostatky a maximalizovať účinnosť marketingovej komunikácie pri budovaní značky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0267637 $1 010 $a 978-3-99062-958-1 $1 200 1 $a IDIMT-2020: Digitalized Economy, Society and Information Management $b elektronický zdroj $e 28th Interdisciplinary Information Management Talks $f Editors: Petr Doucek, Gerhard Chroust, Václav Oškrdal $v Pp. 297-304 online $1 210 $a Linz $c TRAUNER Verlag $d 2020 $1 215 $a online 497 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0031590 $a Doucek $b Petr $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0068819 $a Chroust $b Gerhard $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0058414 $a Oškrdal $b Václav $4 340 $1 710 12 $a IDIMT-2020 $b Digitalized Economy, Society and Information Management $d 28. $e Kutná Hora, Czech Republic $f 2.-4.9.2020
    541
    1-
    $a Krízové riadenie podnikovej reputácie- analýza vybraných subjektov e-obchodu v čase globálnych pandémií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070828 $a reputácia podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003194 $a manažment krízový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009860 $a vodcovstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 20 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0036688 $a Dobrovič $b Ján $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0041241 $a Váchal $b Jan $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0040702 $a Straková $b Jarmila $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069194 $a Pártlová $b Petra $4 070 $9 20
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210113 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0277986
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074326.6
    035
      
    $a 416088 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210826d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a From Offline to Online – Digital Customer Communities and COVID-19 Pandemic $f František Pollák, Roman Vavrek, Jan Váchal, Peter Markovič, Michal Konečný
    300
      
    $a Abstrakt
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-973642-2-9 $1 200 1 $a Economics, Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2021) $d Proceedings of Abstracts $v Pp. 29 online $1 210 $a Považská Bystrica $c BCSS. L.L.C $d 2021 $1 710 12 $a Economics, Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2021) $b International Scientific Conference $e Pula, Croatia $f 7-10.7.2021
    541
    1-
    $a Z offline do online - digitálne zákaznícke komunity a pandémia covid-19
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 40 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0057845 $a Vavrek $b Roman $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0041241 $a Váchal $b Jan $4 070 $9 5
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 40 $f 1974- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0079944 $a Konečný $b Michal $p EUBFPMKPF $4 070 $9 5 $f 1993- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210826 $g AACR2
    830
      
    $a Michal Konečný je podľa ARL ED.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0242974
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075138.4
    100
      
    $a 20180518d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Local Governments in EU Countries: Competences and Financing of Public Services $f Renáta Halásková, Martina Halásková
    330
      
    $a Úloha miestneho verejného sektora a porovnanie kompetencií nižších národných vlád (miestnych, stredných, regionálnych) v krajinách EÚ a finančný rozmer miestnych a regionálnych samospráv. Posudzované oblasti zahŕňajú možnosti výdavkov samospráv v 28 krajinách EÚ s osobitným zameraním na celkové výdavky, fiškálnu decentralizáciu výdavkov a samosprávu výdavkov podľa zvolených funkcií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0234791 $1 011 $a 1804-8048 $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Č. 40 (2017), s. 49-60 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2017
    541
    1-
    $a Miestne samosprávy v krajinách EÚ: kompetencie a financovanie verejných služieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005620 $a samospráva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006986 $a vláda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005621 $a samospráva miestna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005622 $a samospráva regionálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005657 $a sektor verejný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005775 $a služby verejné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001622 $a decentralizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037192 $a decentralizácia fiškálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005760 $a klaster
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0002091 $a Halásková $b Renáta $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001038 $a Halásková $b Martina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180518 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0271051
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083819.0
    014
      
    $a 000545377200025 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.21272/mmi.2020.2-25 $2 DOI
    035
      
    $a 233093 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210113a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a Management of Innovation of the Economic Potential of the Rural Enterprises $f Petra Pártlová, Jarmila Straková, Jan Váchal, František Pollák, Ján Dobrovič
    301
      
    $a TL 01000349
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Analýza a riadenie inovácie ekonomického potenciálu vidieckych podnikov ako limitujúci faktor stability a rozvoja podnikov. Metóda určovania inovatívneho ekonomického potenciálu vidieckych sídiel definovaná ako existenčná a rozvojová základňa pre rôzne podniky. Problematika kvantifikácie ekonomického potenciálu klastrov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248382 $1 011 $a 2218-4511 $1 011 $a 2227-6718 $1 200 1 $a Marketing and Management of Innovations $v No. 2 (2020), pp. 340-353 online $1 210 $a Sumy $c Sumy State University
    541
    1-
    $a Riadenie inovácie ekonomického potenciálu vidieckych podnikov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003764 $a obce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006965 $a vidiek
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005760 $a klaster
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005291 $a regresia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0069194 $a Pártlová $b Petra $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0040702 $a Straková $b Jarmila $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0041241 $a Váchal $b Jan $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $f 1985- $p EUBFPMKPF $4 070 $9 20 $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0036688 $a Dobrovič $b Ján $4 070 $9 20
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210113 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0278751
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240618091744.9
    014
      
    $a 000690121000001 $2 WOS
    014
      
    $a 000690121000001 $2 CCC
    014
      
    $a 2-s2.0-85112577680 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.3390/su13168978 $2 DOI
    035
      
    $a 415706 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210928a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CH
    200
    1-
    $a Sustainable Development Economics of Enterprises in the Services Sector Based on Effective Management of Value Streams $f Jarmila Straková, Antonín Korauš, Jan Váchal, František Pollák, Filip Černák, Milan Talíř, Jaroslav Kollmann
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Návrh modelov, ktoré maximalizujú pravdepodobnosť zisku a zároveň minimalizujú náklady pre každú kombináciu činností hodnotového reťazca. Zdôraznenie rastúceho významu riadenia hodnotových tokov vo vzťahu k veľkosti podnikov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247706 $1 011 $a 2071-1050 $1 200 1 $a Sustainability $b elektronický zdroj $e [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability] $v Vol. 13, no. 16 (2021), pp. 1-15 online $1 210 $a Basel $c MDPI
    541
    1-
    $a Ekonomika trvalo udržateľného rozvoja podnikov v sektore služieb založená na efektívnej správe hodnotových tokov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0040702 $a Straková $b Jarmila $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020990 $a Korauš $b Antonín $9 30 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0041241 $a Váchal $b Jan $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $f 1985- $4 070 $9 10 $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0082919 $a Černák $b Filip $4 070 $9 5
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0082920 $a Talíř $b Milan $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0082921 $a Kollmann $b Jaroslav $4 070 $9 10
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210928 $g AACR2
    830
      
    $a Percentá upravené podľa Crepc2 25.1.2022.
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.