Basket

  Untick selected:   0
  1. Record Typeauthority sign record
    Current date02.07.2018
    Database250h - eco-index
    References (127) Catalogue documents - PERIODIKÁ - Zviazaný ročník periodika
    (639) Catalogue documents - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1000+) Catalogue documents - ARTICLES
    (3) Catalogue documents - ELECTRONIC RESOURCES
    (568) Catalogue documents - BOOKS
    (15) Catalogue documents - PERIODIKÁ - Súborný záznam periodika
    Subject h.zdroje ľudské
    Subject h.human resources
    Eco-code331.101.2 - Úloha práce v spoločnosti
    Source of Data VerificationSivák Rudolf a kol. Slovník znalostnej ekonomiky, Bratislava: Sprint dva, 2011, s. 171  : Zamestnanci podniku od nástupu do zamestnania, cez zaškolenie, vývoj, vedenie, odmeňovanie po prepustenie, alebo aj nástup do dôchodku. Predstavujú nenahraditeľné základné zdroje ako predpoklad fungovania akejkoľvek organizácie. Zabezpečujú koordinované pôsobenie, zhromažďovanie a využívanie ďalších základných zdrojov: materiálových a finančných. Riadenie ľudských zdrojov a ich neustále skvalitňovanie (predovšetkým vzdelávaním) je najdôležitejšou úlohou podnikového manažmentu.
    subject heading

    subject heading

  2. Record Typeauthority sign record
    Current date10.02.2010
    Database250h - eco-index
    References (15) Catalogue documents - PERIODIKÁ - Zviazaný ročník periodika
    (117) Catalogue documents - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (246) Catalogue documents - ARTICLES
    (43) Catalogue documents - BOOKS
    (2) Catalogue documents - PERIODIKÁ - Súborný záznam periodika
    Subject h.známky ochranné
    Subject h.registered trade marks
    Eco-code347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Source of Data VerificationVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 958  : Obrazové, grafické, slovné alebo kombinované označenie, ktorým výrobná organizácia signuje svoje výrobky alebo obchodná organizácia svoj tovar, resp. služby, aby boli odlišné od výrobkov alebo služieb iného závodu a tiež z dôvodu propagácie. Existujú tiež známky priestorové alebo zvukové.
    subject heading

    subject heading


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.