Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0017552
    LBL
      
    00913nas2^2200325^^^450
    005
      
    20041019155808.8
    100
      
    $a 20030116a m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    110
      
    $a aza
    200
    1-
    $a Zeitschrift für Organisation
    210
      
    $a Wiesbaden $c Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler $d 1974
    215
      
    $a 1 zv.
    326
      
    $a Iné
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s123371
    675
      
    $a 33 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000055 $x Ekonomika. Ekonomické vedy
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20030116 $g AACR2
  2.  

    SYSh0005048
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20190712160851.9
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a produkty
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 690 $b V marketingovom ponímaní akákoľvek ponuka určená trhu, všetko, čo môže slúžiť na spotrebu, uspokojiť nejaké želanie alebo potrebu. Do tohto pojmu zahŕňame predmety, služby, myšlienky, osoby, miesta alebo organizácie. Produkt sa v marketingu chápe veľmi široko. Rozumie sa ním celková ponuka zákazníkovi, teda nielen podstata výrobku, ktorá je príčinou nákupu, ale tiež ostatné - abstraktné a syntetické okolnosti, ktoré kúpu produktu sprevádzajú.
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.