Basket

  Untick selected:   0
  1. 1977 ,no. 1-4. Journal of monetary economics. Amsterdam : North-Holland, 1977. 1 zv. trikrát za rok. ISSN 0304-3932 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  2. FRANCOVÁ, Zuzana. Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov v kontexte "moderného marketingu". In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 42-48. VEGA 1/4600/07. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.