Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0090777
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221128083710.4
    100
      
    $a 20090204d2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová komunikácia priemyselných podnikov na príklade zbrojárskych podnikov $f Alexander Rozin
    330
      
    $a Marketingová komunikácia. Priemyselný podnik. Zbrojárstvo na Slovensku. Marketingová komunikácia zbrojárskych podnikov. Public relations v zbrojárskom priemysle. Lobizmus. Priamy marketing - veľtrhy. Štyri typy komunikácie zbrojárskeho podniku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0084411 $1 010 $a 978-80-225-2621-0 $1 200 1 $a Nové prístupy k riadeniu ponuky podnikov a jazyková výchova ekonomických odborníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie vydaný pri príležitosti roka interkultúrneho dialógu Európskej únie $e Bratislava, 2. október 2008 $f zostavil: Pavol Kita $v S. 181-190 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2008 $1 215 $a 295 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004939 $a priemysel zbrojársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005762 $a lobizmus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006960 $a veľtrhy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 623 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000270 $x Vojenská technika. Zbrojná technika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0074231 $a Rozin $b Alexander $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090204 $g AACR2
  2. SYS0063973
    005
      
    20230228114155.8
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Procházka $b Martin
    801
    -0
    $c 20160626 $a SK $b BA004

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.