Basket

  Untick selected:   0
  1. 2007 ,č. 1-6. Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. Bratislava : SÚVAHA, 2007. 12x ročne. ISSN 1335-2024 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  2. 2007 ,č. 7-12. Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. Bratislava : SÚVAHA, 2007. 12x ročne. ISSN 1335-2024 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  3. FENDEKOVÁ, Eleonora - MANDAT, Michael. The Impact of price for premium brands. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5, s. 108-115.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.