Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0110069
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240410105752.5
    100
      
    $a 20100205d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová komunikácia v cestovných kanceláriách $e bakalárska práca $f Eva Širochmanová $g škol. Ivana Luliaková
    210
      
    $a Bratislava $d 2009
    215
      
    $a 48 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033600 $a Širochmanová $b Eva $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0019480 $a Luliaková $b Ivana $4 727 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100205 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0176530
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073017.5
    010
      
    $a 978-80-225-3640-0
    100
      
    $a 20130925d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Problémy otvárania slovenskej ekonomiky a jej postavenie v európskom hospodárskom priestore (so zameraním na voľný pohyb osôb) $f Viera Gavaľová, Andrea Vargová $g recenzenti Igor Kosír, Miloslav Rosenberg
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013
    215
      
    $a 116 s. [8,12 AH] $9 8,12
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002353 $a hospodárstvo otvorené
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003798 $a obchod voľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011450 $a pohyb služieb voľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004343 $a pohyb obyvateľstva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004345 $a pohyb síl pracovných medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003353 $a migrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002499 $a integrácia ekonomická medzinárodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002373 $a hranice štátne
    675
      
    $a 339.9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000203 $x Medzinárodné hospodárske vzťahy. Svetové hospodárstvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020159 $a Gavaľová $b Viera $p EUBOBFKMO $9 6 $r 0,475 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0005183 $a Vargová $b Andrea $p EUBOBFKMO $9 94 $r 7,646 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048811 $a Kosír $b Igor $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0060466 $a Rosenberg $b Miloslav $f 1944- $p EUBOBFKMO $4 675 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130925 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0107645
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072204.2
    100
      
    $a 20091210d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv rozvoja elektronického podnikania na malé a stredné podniky $f Ivana Luliaková
    330
      
    $a Premeny malého a stredného podnikania pod vplyvom elektronického obchodu. Elektronické podnikanie a budúcnosť malých a stredných podnikov. Aktuálnosť, inovatívnosť a kreativita v elektronickom podnikaní.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0107083 $1 010 $a 978-80-225-2847-4 $1 200 1 $a Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavil Andrej Hriciga $v S. 25-30 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 65 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005846 $a podnikanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001242 $a báza dát
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019480 $a Luliaková $b Ivana $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091210 $g AACR2
  4. SYSh0002449
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20040826130828.0
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a inflácia dopytu
    675
      
    $a 339.133 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000181 $x Dopyt
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.