Basket

  Untick selected:   0
  1. JEMALA, Marek. Kľúčové princípy a funkcie foresightu. In Synergické aspekty logistiky a tvorby a ochrany životného prostredia : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Katedry manažmentu výroby a logistiky (pri príležitosti týždňa vedy), pod záštitou dekana Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave prof. Ing. Ľuboslava Szaba, CSc. - Bratislava : Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-2899-3, s. [1-8].
    article

    article

  2. KERIN, Roger A. - PETERSON, Robert A. Strategic marketing problems : cases and comments. 10. ed. Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 2004. 696 s. ISBN 0-13-123030-1. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.