Basket

  Untick selected:   0
  1. KARVAI, Alexander. Postoje elít a verejnosti v otázkach európskej integrácie. In Sociológia : časopis pre otázky sociológie. - Bratislava : Sociologický ústav SAV, 2010. ISSN 0049-1225, 2010, roč. 42, č. 1, s. 54-67.
    article

    article

  2. PAVLÍKOVÁ, Žaneta. The Importance of Critical Thinking in Political and Business Negotiations. In Fórum cudzích jazykov, politológie a medzinárodných vzťahov : medzinárodný elektronický časopis zameraný na cudzie jazyky, politológiu a medzinárodné vzťahy. - Sládkovičovo : Vysoká škola Danubius, 2024. ISSN 2454-0145, 2024, vol. 16, no. 1, pp. 42-50. KEGA 040EU-4/2024.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené512.3 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. HARUMOVÁ, Anna. Tvorba a hodnota obchodnej značky a dobrého mena. In Ecoletra.com : scientific eJournal. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2017. ISSN 2377-9748, 2017, vol. 3, no. 3, pp. 29-40 online.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.