Basket

  Untick selected:   0
  1. 2013 ,no. 1-4. Corporate reputation review. Houndmills : Palgrave Macmillan, 2013. 4x ročne. ISSN 1363-3589 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  2. RATKOVSKÁ, Gabriela. Národná značka, logo a slogan ako prvky prezentácie Slovenska v zahraničí. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6, s. 268-272. VEGA 1/4562/07. 1/4562/07, VEGA, Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.