Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0119753
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240318121806.9
    100
      
    $a 20101019d2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza vplyvu reklamnej kampane na úroveň odbytu podniku $e diplomová práca $f Juraj Kajan $g škol. Peter Šinský
    210
      
    $a Bratislava $d 2010
    215
      
    $a 56 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025101 $a Kajan $b Juraj $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0021044 $a Šinský $b Peter $p EUBFPMKPM $4 727 $T Katedra manažmentu FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001200 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra manažmentu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101019 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0064578
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20160921091417.9
    100
      
    $a 20160921asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Buriak $b Anna
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160921
  3. SYS0248126
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20181008104221.7
    100
      
    $a 20181008d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Category manažment $d Category Management $f Bohuslava Mihalčová, Michal Pružinský, Martin Mizla
    330
      
    $a Chápanie pojmu kategória. Vývoj a definovanie category manažmentu. Osem krokov category manažmentu. Kľúčové východiská manažmentu kategórií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247769 $1 010 $a 978-80-225-4498-6 $1 200 1 $a Riešené projekty - vedecké problémy $b elektronický zdroj $e elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, Košice, 2.7.2018 $g Redakčné a zostavovateľské práce: Barbora Gontkovičová $g Recenzenti: Michal Pružinský, Emília Duľová Spišáková $v S. 47-53 $1 210 $a Košice $c Katedra obchodného podnikania PHF EU $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 67 s. [3,35 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054930 $a Gontkovičová $b Barbora $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0013522 $a Pružinský $b Michal $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0057684 $a Duľová Spišáková $b Emília $4 675 $1 710 12 $a Riešené projekty - vedecké problémy $b Vedecký workshop $e Košice, Slovensko $f 2.7.2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049046 $a Mihalčová $b Bohuslava $p EUBPHFKMA $4 070 $f 1963- $T Katedra manažmentu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0013522 $a Pružinský $b Michal $p EUBPHFKOP $4 070 $f 1952- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049074 $a Mizla $b Martin $p EUBPHFKMA $4 070 $f 1955- $T Katedra manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181008 $g AACR2
  4. SYS0292016
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240416114206.3
    010
      
    $a 978-80-271-2932-4
    100
      
    $a 20230420d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Cirkulární ekonomie a ekonomika 2 $e státy, podniky a lidé na cestě do doby postfosilní $f Eva Kislingerová a kol.
    205
      
    $a 1. vydání
    210
      
    $a Praha $c Grada Publishing $d 2023
    215
      
    $a 240 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0074137 $a hospodárstvo obehové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002967 $a kríza energetická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002836 $a konflikty medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009387 $a zdroje energie obnoviteľné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003992 $a optimalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003807 $a obeh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001527 $a cykly hospodárske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001525 $a cyklus výrobku životný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005915 $a spracovanie odpadu
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0052242 $a Kislingerová $b Eva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230420 $g AACR2
  5. SYS0112376
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080539.9
    100
      
    $a 20100409a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Funkce a možnosti použití fotografie v reklamě $f Luboš Josef Marek
    330
      
    $a V marketingovej komunikácii stále viac získava na nezastupiteľnosti fotografia. Pribúdajú otázky ako s reklamnou fotografiou pracovať. Samostatnú kategóriu tvoria fotobanky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181941 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 20, č. 1 (2010), s. 17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002191 $a fotografia
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034094 $a Marek $b Luboš Josef $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100409 $g AACR2
  6. SYS0119635
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240318122944.8
    100
      
    $a 20101018d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Oceňovanie, účtovanie a vykazovanie vlastného imania vo vybranej obchodnej spoločnosti $e diplomová práca $f Van Nguyen Thi Thu $g škol. Sylvia Kastlerová
    210
      
    $a Bratislava $d 2010
    215
      
    $a 64 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0036019 $a Thi Thu $b Van Nguyen $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059923 $a Kastlerová $b Sylvia $p EUBFHIKUC $4 727 $T Katedra účtovníctva FHI
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0018083 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra účtovníctva a audítorstva $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101018 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0305847
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250108084021.2
    035
      
    $a 1271054 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250107a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Rozvoj cestovného ruchu v Slovenskej republike a v Rakúsku $d Tourism development in Slovak Republic and Austria $f Martin Schmidt
    330
      
    $a Hlavným cieľom tohto príspevku je identifikovať názorovú úroveň odborníkov na cestovný ruch na rozvoj cestovného ruchu v Slovenskej republike a Rakúsku. Na získanie názorov odborníkov sme použili dotazníkový prieskum. Prostredníctvom tohto spôsobu získavania informácií sme získali osobné názory na viaceré otázky rozvoja cestovného ruchu. Po porovnaní znaleckých posudkov môžeme konštatovať, že sú oblasti, kde majú slovenskí a rakúski odborníci na cestovný ruch podobný názor. Odborníci z oboch krajín si myslia, že rozvoj domáceho cestovného ruchu je pre ich krajiny nevyhnutný. To isté platí pre vnímanie environmentálne udržateľného piliera ako najdôležitejšieho spomedzi všetkých pilierov. Rozdielne názory sme identifikovali v prípade produktových radov a strategických dokumentov cestovného ruchu. V týchto prípadoch sa odborníci z oboch krajín zamerali na špecifiká svojich krajín. Pre zabezpečenie pozitívneho rozvoja cestovného ruchu odporúčame vytvorenie finančného nástroja, ktorý by subjektom pomáhal s implementáciou inovácií, prípadne vytvorenie súťaže, ktorá by každoročne oceňovala najlepšie inovácie v cestovnom ruchu. To by mohlo výrazne pomôcť v prípade rozvoja cestovného ruchu na Slovensku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305830 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d The Economy of Tourism and Entrepreneurship: Scientific Journal $v Roč. 16, č. 3 (2024), s. 94-105 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004417 $a politika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005552 $a rozvoj hospodársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005225 $a Rakúsko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0085568 $a Schmidt $b Martin $p EUBOBFKCR $4 070 $9 100 $f 2000- $q I $T Katedra cestovného ruchu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250107 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.