Basket

  Untick selected:   0
  1. BURIETA, Ján. Kvalita, cena a ich vnímanie. In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231, 2010, roč. 18, č. 2, s. 44-47.
    article

    article

  2. DIANOVSKÁ, Júlia. Marketingové aktivity ako prostriedok podpory maloobchodného odbytu. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6, s. 78-81.
    article

    article

  3. BORÁKOVÁ, Marta. Virtuálna registračná pokladnica. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1335-0897, 2017, roč. 22, č. 14, s. 43-49.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.