Basket

  Untick selected:   0
  1. LIPIANSKA, Júlia - RUBANINSKÁ, Kamila. Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 79-90. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  2. MADĚRA, František. K niektorým koncepčným otázkam chozrasčotu vo vzťahu k informačnému systému. In Aplikácia matematických modelov, metód a výpočtovej techniky pri riadení národného hospodárstva : 5. konferencia s medzinárodnou účasťou, 21.-24. apríla 1986. - Bratislava : Fakulta riadenia Vysokej školy ekonomickej v Bratislave, 1986, s. 193-194.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.