Basket

  Untick selected:   0
  1. FILO, Peter - HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Projekt ako novo definovaná forma produktu s aplikáciami marketingu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 13, s. 5-19.
    article

    article

  2. NOVACKÁ, Ľudmila. Trvalo udržateľný rozvoj cestovného ruchu na medzinárodnom trhu. Bratislava : KARTPRINT, 2010. 103 s. [7,215 AH]. KEGA 046-036EU-4/2010 KEGA - A 3. ISBN 978-80-88870-88-3. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.