Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0038096
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20120907105755.3
    100
      
    $a 20110516asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Bochníčková $b Veronika
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110516
  2. SYSs120444
    LBL
      
    00925nas1^22003011^^450
    005
      
    20250701092124.1
    011
      
    $a 0013-791X $b (print)
    011
      
    $a 1547-2701 $b (online)
    100
      
    $a 19991126a 9999m y0sloc03 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    110
      
    $a aha
    200
    1-
    $a The Engineering Economist $e <a> Journal Devoted to the Problems of Capital Investment
    210
      
    $a Atlanta $c American Society for Engineering Education
    321
    1-
    $a Registrovaný: Current Contents Connect
    321
    1-
    $a Registrovaný: Web of Science
    321
    1-
    $a Registrovaný: Scopus
    326
      
    $a 4x ročne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002577 $a inžinierstvo priemyselné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj
    675
      
    $a 519.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000243 $x Operačný výskum
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980306 $g AACR2
    856
    4-
    $u https://www.tandfonline.com/toc/utee20/current
    910
      
    $r 1980-1982, 1984-1986 $u D
  3. SYS0120549
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083312.0
    100
      
    $a 20101026d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a "Klamanie" štatistickým diagramom alebo je 5% naozaj tak veľa? $f Erika Liptáková, Jana Pócsová
    330
      
    $a Analýza riešenia testovej úlohy študentmi prvého ročníka ekonomickej fakulty. Schopnosti študentov interpretovať informácie v kontexte úloh. Závery prieskumu a odporúčania pre prax.
    463
    -1
    $1 011 $a 1213-7499 $1 200 1 $a e-PEDAGOGIUM $e nezávislý časopis určený pedagogickým pracovníkům všech typů škol $v Č. 5 (2009), s. 42-48 $1 210 $a Univerzita Palackého v Olomouci $c Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006285 $a štatistika aplikovaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002473 $a informácie štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006383 $a tabuľky štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007573 $a znázornenie grafické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001674 $a diagramy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001104 $a analýza štatistická
    675
      
    $a 311 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000032 $x Štatistika ako veda. Štatistická teória
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028157 $a Liptáková $b Erika $p EUBPHFKIM $9 50 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0036201 $a Pócsová $b Jana $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101026 $g AACR2
    856
    4-
    $u http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/05_e-pedagogium_2009-V.pdf

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.