Basket

  Untick selected:   0
  1. ŠIMUNKOVÁ, Hana. Marketingový mix vybraného podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2013. 98 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  2. ŠTEFANKOVÁ, Ivana. Stratégia budovania pozície značky na trhu : diplomová práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2010. 79 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce584.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  3. VALACHOVIČOVÁ, Viktória. Transakčný mechanizmus medzinárodného obchodného prípadu s dôrazom na prechod vlastníctva a aplikáciu INCOTERMS 2010. In Moderné stratégie riadenia rizík v globálnych zásobovacích reťazcoch v podmienkach slovenských podnikov (komparatívna analýza, benchmarking) : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov číslo 2316071. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3114-6, s. 19-25. PMVP 2316071.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.