Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0132019
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109111426.5
    100
      
    $a 20110607d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza vybraných služieb v oblasti Slovenského krasu $e bakalárska práca $f Martin Kavečanky $g školiteľ: Monika Krošláková
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 59 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0038865 $a Kavečanky $b Martin $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0011571 $a Krošláková $b Monika $f 1975- $p EUBOBFKSC $4 727 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001181 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110607 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0304880
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241031075226.8
    100
      
    $a 20241031a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Čo nás Taliani môžu naučiť o referende? $d What Lessons About Referendums Can We Learn from Italians? $f Tomáš Plško
    330
      
    $a V článku o referende sa autor rozhodol podrobnejšie zamerať na jednu krajinu a jeden model referenda. Vybral si Taliansko, lebo taliansky ústavný súd má podobnú právomoc ako ten slovenský, spočívajúcu v preventívnej kontrole prípustnosti referendových návrhov, hoci ju vykonáva v rámci odlišného modelu referenda. Podľa talianskej ústavy sa v referende rozhodne o úplnom alebo čiastočnom zrušení zákona na základe návrhu 500 000 voličov alebo piatich regionálnych zastupiteľstiev.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304873 $1 011 $a 0032-6984 $1 200 1 $a Právny obzor $e teoretický časopis pre otázky štátu a práva $d Theoretical Review for Issues of State and Law $v Roč. 107, č. 5 (2024), s. 518-545 $1 210 $a Bratislava $c Ústav štátu a práva SAV $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005260 $a referendum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070554 $a súdy ústavné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004782 $a právo ústavné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004535 $a porovnanie medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006825 $a úpravy právne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006392 $a Taliansko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0093215 $a Plško $b Tomáš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241031 $g AACR2
  3. SYS0306036
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250110093614.6
    035
      
    $a 1273398 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250110d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a GR
    200
    1-
    $a Internal and External Dimensions in an Integrated Foresight Research on the Sustainable Pathways in V4 Countries $f Andras Marton, Éva Hideg, Judit Gáspár, Klaudia Gubová, Lucie Macková, Eva Šerá Komlossyová, Anna Sacio-Szymańska
    300
      
    $a Abstrakt
    463
    -1
    $1 010 $a 978-960-598-660-5 $1 200 1 $a Abstracts : 10th Annual International Symposium on Foresight $e 29-31 July & 1 August 2024, Athens, Greece $f Edited by: Gregory T. Papanikos, Olga Gkounta $v Pp. 45-46 $1 210 $a Athens $c Athens Institute for Education and Research $d 2024 $1 215 $a 64 s. $1 710 12 $a Annual International Symposium on Foresight $d 10. $e Athens, Greece $f 29.07.-01.08.2024
    541
    1-
    $a Vnútorné a vonkajšie dimenzie v integrovanom prognostickom výskume trvalo udržateľných ciest v krajinách V4
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004828 $a predvídanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011475 $a Vyšehradská štvorka
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0093600 $a Marton $b Andras $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065689 $a Hideg $b Éva $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065691 $a Gáspár $b Judit $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0031499 $a Gubová $b Klaudia $f 1986- $p EUBFPMKPO $4 070 $9 10 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0053402 $a Macková $b Lucie $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090527 $a Šerá Komlossyová $b Eva $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065686 $a Sacio-Szymańska $b Anna $4 070 $9 10
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250110 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0083513
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20220408131031.2
    100
      
    $a 20220103asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Kasa $b Marek
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220103
  5. SYS0162426
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20171220132020.1
    011
      
    $a 1337-9844
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    110
      
    $a afa
    200
    1-
    $a Sociálne poistenie $b elektronický zdroj $e odborný mesačník Sociálnej poisťovne
    210
      
    $a Bratislava $c Sociálna poisťovňa $d 2012
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0136655 $1 200 1 $a Sociálne poistenie
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0288477
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075218.0
    100
      
    $a 20221026a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zákon o inšpekcii práce $d Zákon č. 125/2006 Z. z. o inšpekcii práce s komentárom $f Jana Kubíková
    330
      
    $a Inšpekcia práce je systém štátnych orgánov, ktoré presadzujú dodržiavanie predpisov upravujúcich pracovné vzťahy a pracovné podmienky. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR je ústredný orgán štátnej správy, ktorý zabezpečuje tvorbu a uskutočňovanie štátnej politiky ochrany práce, riadi a kontroluje Národný inšpektorát práce a zodpovedá za výkon inšpekcie práce. Inšpekcia práce pôsobí kontrolne, represívne a ako poradenský orgán.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288433 $1 011 $a 1335-1583 $1 200 1 $a Poradca $v Roč. 28, č. 5 (2023), s. 2-106 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006826 $a úrady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006832 $a úrady práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002493 $a inšpekcia štátna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004742 $a právo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004479 $a politika zamestnanosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045769 $a Kubíková $b Jana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221026 $g AACR2
  7. SYS0090421
    LBL
      
    $$$$$nx^^b22$$$$$3^^45
    005
      
    20240119092233.0
    100
      
    $a 20240119asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2
    210
    12
    $a Inteligentné vzdelávanie pre hospodársku prax $b Webinár $e Bratislava, Slovensko $f 14.09.2023
    410
    12
    $a IVpHP 2023
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240119

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.