Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0147239
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072647.3
    100
      
    $a 20120202a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a CRM - súbor nástrojov na podporu marketingu, predaja a zákazníckeho servisu $f Magdaléna Cárachová
    330
      
    $a Vzhľadom na situáciu na trhu je nevyhnutná zmena orientácie na produkt, na orientáciu na zákazníka. CRM systém zabezpečuje integráciu týchto prvkov a činností: predaj a distribúcia, marketing, servis, plánovanie zdrojov firmy či spoločnosti, riadiace funkcie cez automatizáciu obchodných procesov, informačné zdroje a technologické riešenia, ktoré znamenajú súbor vysoko kvalitných vzťahov so všetkými zákazníkmi. Systém CRM, stavebné bloky CRM.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0146588 $1 010 $a 978-80-225-3314-0 $1 200 1 $a Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania $b elektronický zdroj $e [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava $d Trends and innovations e-business and education : the first international scientific videoconference of scientists and PhD. students or candidates $z eng $f spracovali Marián Šedivý, Ján Pittner $v S. [1-8] $1 210 $a Bratislava $c [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [93 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029345 $a Cárachová $b Magdaléna $p EUBFHIKAI $9 100 $4 070 $T Katedra aplikovanej informatiky FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120202 $g AACR2
  2.  

    SYSh0005627
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20170821103756.9
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a sankcie
    675
      
    $a 34 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000210 $x Právo. Veda o štáte a práve
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Šíbl Drahoš a kol., Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 740 $b Následná forma postihu za porušenie platných zákonných noriem sledujúca cieľ prinúťiť ekonomický subjekt k ich dodržiavaniu. Ku konkrétnym formám sankcií patria napr. pokuty, penále, dodatkové odvody dane, rozličné formy vecných postihov.
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.