Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0229346
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075113.8
    100
      
    $a 20170419d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza modelu ELM v spotrebiteľskom rozhodovaní $f Helena Labská
    330
      
    $a Všeobecným cieľom marketingovej komunikácie je ovplyvniť nákupné správanie spotrebiteľa. ELM - model spracovania informácii na tvorbu presvedčenia. Presvedčovacia reklama – spotrebiteľské postupy spracovania informácií. Spotrebiteľské chápanie dvoch ciest (hlavnej a periférnej) k presvedčeniu. Zainteresovanosť spotrebiteľa na nákupnom rozhodnutí. Komunikácia so stálymi zákazníkmi a presvedčovanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229175 $1 010 $a 978-80-225-4336-1 $1 200 1 $a Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 $f kolektív autorov $g recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz $v S. 47-56 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [100 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170419 $g AACR2
  2. SYS0147696
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20230217123938.8
    011
      
    $a 1214-9292
    100
      
    $a 20120213a20049999m$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    110
      
    $a aza
    200
    1-
    $a Finanční management
    210
      
    $a Praha $c Economia $d 2008
    326
      
    $a 10x ročne
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0034156
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003189 $a manažment finančný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    675
      
    $a 658.15 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000334 $x Finančné hospodárstvo v podniku
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050930 $g AACR2
  3. SYS0307802
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250324122718.2
    017
    70
    $a 10.31577/SPS.2024-2.1 $2 DOI
    100
      
    $a 20250324a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Preferenčné hlasovanie v predčasných parlamentných voľbách 2023 na Slovensku $d Preferential Voting in Early Parliamentary Elections 2023 in Slovakia $f Martina Hurčalová
    330
      
    $a Predložená štúdia analyzuje preferenčné hlasovanie v parlamentných voľbách 2023 na Slovensku. Preferenčné hlasovanie je pre slovenských voličov jedinou možnosťou, ako zmeniť personálnu podobu poslaneckých klubov politických strán. Napriek pomerne vysokej ochote voličov zúčastniť sa preferenčného hlasovania má do roku 2023 skôr doplnkovú podobu. V sledovaných parlamentných voľbách sa situácia začína meniť. Cieľom tejto štúdie je ukázať, že preferenčné hlasovanie vo voľbách v roku 2023 nebolo bezvýznamným aspektom volebného systému do Národnej rady Slovenskej republiky a dokázalo ovplyvniť personálnu podobu poslaneckých klubov, najmä tých politických strán, ktorých zisky sa vo voľbách pohybovali medzi 5 % a 7 %. Štúdia okrem konceptualizácie teoretického rámca preferenčného hlasovania a systematizácie vývoja súčasnej legislatívy na Slovensku analyzuje najmä preferenčné hlasovanie voličov politických strán a koalícií, ktoré sa po voľbách dostali do parlamentu. Na základe výsledkov analýzy dát zo Štatistického úradu SR môžeme konštatovať, že vplyv preferenčného hlasovania na Slovensku rastie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0307530 $1 011 $a 1337-8163 $1 200 1 $a Studia Politica Slovaca $e časopis pre politické vedy, najnovšie politické dejiny a medzinárodné vzťahy $d Journal for Political Science, Contemporary History and International Relations $v Roč. 17, č. 2 (2024), s. 6-27 $1 210 $a Bratislava $c Ústav politických vied SAV $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007011 $a voľby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006026 $a strany politické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0094113 $a Hurčalová $b Martina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250324 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYSp0048898
    LBL
      
    00723nx^^^2200229^^^450
    005
      
    20240701130547.4
    100
      
    $a 19980319csloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Táncošová $b Judita
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030703
  5. SYS0011328
    LBL
      
    00680nas2^2200253^^^450
    005
      
    20071019144700.5
    100
      
    $a 20040616a m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a GB
    110
      
    $a aza
    200
    1-
    $a <The> Economic journal $e <the> quarterly journal of the Royal Economic Society
    210
      
    $a London $c Macmillan and Co. $d 1958
    215
      
    $a 1 zv.
    326
      
    $a iné
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120145
    675
      
    $a 330.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000056 $x Ekonomická veda
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20030117 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.