Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0158990
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109102222.2
    100
      
    $a 20120907d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing vzdelávacích inštitúcií $e diplomová práca $f Michaela Hreňová $g školiteľ: Jaroslav Kita
    210
      
    $a Bratislava $d 2012
    215
      
    $a 82 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040586 $a Hreňová $b Michaela $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120907 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSh0002408
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20170607134552.8
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a hypotézy štatistické
    675
      
    $a 519.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000240 $x Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Žák Milan a kol. Velká ekonomická encyklopedie, 2. rozšířené vydání, Praha: Linde Praha, 2002, s. 312 $b Hypotéza štatistická je predpoklad o parametroch či tvaru rozdelenia pravdepodobnosti skúmaného štatistického znaku.
    980
      
    $x H
  3. SYSh0006034
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20090821102543.1
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 474 $b Súčasť podnikateľskej koncepcie, neustále obnovované formovanie prostriedkov a ciest na dosiahnutie podnikových cieľov. Vyjadruje nevyhnutnosť jednotnej výrobnej a obchodnej stratégie, ktoré tvoria vo svojom súhrne marketingovú stratégiu.
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.