Basket

  Untick selected:   0
  1. TŁUCZAK, Agnieszka. Attempt to identify the causal relationships between the prices of milk in selected EU countries. In Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2012. ISSN 1335-2571, 2012, roč. 15, č. 2, s. 47-49.
    article

    article

  2. HUTMANOVÁ, Nikoleta - DORČÁK, Peter. Impact of Social Media on Children's Relationship With Brands. In Current Problems of the Corporate Sector 2021. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2021 : 18th International Scientific Conference. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2021. ISSN 2261-2424, pp. 1-7 online. VEGA 1/0240/20.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF484.4 KBverejne dostupné
    article

    article

  3. HRDLIČKOVÁ, Zuzana. Meeting Professional Needs in Business English Courses. In Neophilologica Sandeciensia. - Nowy Sącz : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, 2018. ISBN 978-83-65575-29-6. ISSN [1897-5720], 2018, nr. 12, s. 7-16. KEGA 015EU-4/2017.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené5.7 MBdostupné po prihlásení
    article

    article

  4. HAJNIKOVÁ, Tatiana. Využitie štatistických metód pri transferovom oceňovaní. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 3, s. 64-77 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené806.1 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.