Basket

  Untick selected:   0
  1. LOYDLOVÁ, Miroslava - FRANCOVÁ, Zuzana. Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov. In Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2, s. 96-106. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  2. KAFKA, Jakub. Subjekty medzinárodného práva : diplomová práca. Školiteľ: Stanislav Mráz. Bratislava, 2013. 64 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce858.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.