Basket

  Untick selected:   0
  1. ADAMKO, Jozef. Marketing v poisťovníctve e-marketing. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2014. ISSN 1337-2955, jún 2014, roč. 10, č. 1, s. 133-141.
    article

    article

  2. DVONČ, Matej. Pomoc fraktálovej analýzy pri predikcii ruptúrnych stavov spoločenského a ekonomického prejavu : diplomová práca. Školiteľ: Ľubomír Turňa. Bratislava, 2013. 48 s.
    book

    book

  3. ADAMKO, Jozef - BACULÍKOVÁ, Nina. Ponuky poistenia prostredníctvom sociálnych sietí komerčnými poisťovňami na Slovensku. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2021. ISSN 1337-2955, 2021, roč. 17, č. 2, s. 40-49.
    article

    article

  4. ADAMKO, Jozef - FRANKOVSKÝ, Miroslav. Vybrané aspekty hodnotenia marketingu poisťovní. In Journal of management and business : research and practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2010. ISSN 1338-0494, 2010, roč. 2, č. 1-2, s. 5-14.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.