Basket

  Untick selected:   0
  1. LITTVOVÁ, Zuzana. Faktor strachu v reklamných kampaniach poisťovacích spoločností. In Nové trendy v marketingu - zodpovednosť v podnikaní : zborník z 9. vedeckej medzinárodnej konferencie : Smolenice, 6.-7. 11.2012. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2012. ISBN 978-80-8105-451-8, s. 91-96. VEGA 1/0681/12.
    article

    article

  2. KUBIČKOVÁ, Viera - ČUKANOVÁ, Miroslava. Kvalitatívna analýza outsourcingu obchodno-podnikateľských služieb v Slovenskej republike. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2018. ISSN 1337-9313, 2018, roč. 10, č. 1, s. 26-39.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.