Basket

  Untick selected:   0
  1. WOJCIECHOWSKA-SOLIS, Julia et al. Consumer in the Organic Food Market : Example of Visegrad Countries. Reviewed by: Sebastian Stępień, Michał Roman. 1st Edition. Warszawa : CeDeWu, 2024. 169 s. [8,45 AH]. Grant 22320288. ISBN 978-83-8102-896-7.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF8.1 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  2. SZARKOVÁ, Miroslava. Functions and competencies of personnel marketing. In Personnel marketing and personnel management : select issues : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3906-7, s. 5-23. VEGA 1/0053/12. 1/0053/12, VEGA, Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien.
    article

    article

  3. DOBIAŠ, Daniel. Idea liberalizmu v pragmatickej perspektíve hľadania slobody a lepšieho sveta. Potreba neustálej revízie ideových základov nášho myslenia. In Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá. - Banská Bystrica ; Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2018. ISSN 1335-2741, 2018, roč. 21, č. 3, s. 32-54.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF565.9 KBverejne dostupné
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.