Basket

  Untick selected:   0
  1. KAPITÁN, Peter. Čokolády chcú byť fér. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 62, (2021.
    article

    article

  2. COLLINS, Jim - HANSEN, Morten T. Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé. Preklad: Zuzana Bobst Miklošiková. Bratislava : Eastone Books, 2014. 290 s. ISBN 978-80-8109-250-3. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé

    book

  3. KAPITÁN, Peter. Marketing zasiahla ekológia. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 62, (2021.
    article

    article

  4. KAPITÁN, Peter. Obslužný úsek je srdcom predajme. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 62, (2021.
    article

    article

  5. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Potraviny dramaticky prepisujú cenovky. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 62, (2021.
    article

    article

  6. GREGOR, Pavel. Riadenie in-store projektov zefektívni softvér. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 62, (2021.
    article

    article

  7. DRAHOVSKÝ, Ľubomír. ... a najúspešnejším obchodníkom roka 2020 je Lidl Slovenská republika. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 62, (2021.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.