Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0296355
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074509.0
    014
      
    $a 2-s2.0-85174273839 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 001097642700001 $2 WOS
    100
      
    $a 20230925a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Attitudes of Economics Students Towards Teamwork at University $f Zuzana Chmelárová, Ladislav Pasiar
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Tento článok má za cieľ preskúmať postoje študentov k tímovej práci, identifikovať dôvody pozitívnych a negatívnych postojov študentov smerom k tímovej práci a merať úroveň ich spokojnosti s rôznymi aspektmi tímovej práce. Prieskum využíval neštandardizovaný dotazník pozostávajúci z uzavretých položiek, položiek s možnosťou výberu z viacerých možností a škálovaných položiek.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288947 $1 011 $a 2192-4880 $1 200 1 $a International Journal of Engineering Pedagogy $b elektronický zdroj $v Vol. 13, no. 6 (2023), pp. 4-16 $1 210 $a Vienna $c International Association of Online Engineering
    541
    1-
    $a Postoje študentov ekonómie k tímovej práci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007041 $a vysokoškoláci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004712 $a práca tímová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054867 $a Chmelárová $b Zuzana $p EUBFNHKPG $4 070 $9 50 $f 1967- $q ZU $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0020201 $a Pasiar $b Ladislav $p EUBFNHKPG $4 070 $9 50 $f 1984- $q ZU $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230925 $g AACR2
    830
      
    $a ch - obaja autori majú čiastočný úväzok, nevykazuje sa.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0042788
    005
      
    20240404113431.0
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Csonka $b Martin
    801
    -0
    $c 20110926 $a SK $b BA004
  3. SYS0129378
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072502.2
    100
      
    $a 20110517d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Stratégia rozvoja slovenského hospodárstva $f Pavol Ochotnický $h 4. kap.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0118252 $1 010 $a 978-80-7144-179-3 $1 010 $a 978-80-7144-179-3 $1 200 1 $a Stratégia rozvoja slovenskej spoločnosti $f Milan Šikula a kolektív $v S. 224-353 [6,45 AH] $1 210 $a Bratislava $c Veda $d 2010 $1 215 $a 695 s. [33 AH]
    541
    1-
    $a Development Strategy of the Slovak Economy
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0030423 $a Ochotnický $b Pavol $p EUBFNHKFI $r 6,45 $9 100 $4 070 $T Katedra financií FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110517 $g AACR2
  4. SYS0200277
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073404.3
    100
      
    $a 20150427d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Úlohy obcí v sociálnej oblasti na Slovensku v 50. a 60. rokoch XX. storočia $d <The> Role of municipalities in the social sphere in the period of fifthies to sixties years in 20 th century $f Stanislav Konečný
    301
      
    $a VEGA 1/0216/14
    330
      
    $a Štúdia poskytuje prehľad o úlohe obcí v sociálnej oblasti od začiatku komunistického režimu (1945) až do polovice 60. rokov
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0199651 $1 011 $a 1339-2387 $1 200 1 $a Sociálno-ekonomický obzor $b elektronický zdroj $e recenzovaný odborný on-line časopis $v Roč. 2, č. 4 (december 2014), s. 20-34 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037800 $a Československo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004461 $a politika sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003764 $a obce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002361 $a hospodárstvo socialistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005426 $a riadenie sociálno-ekonomické
    675
      
    $a 330.342 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000074 $x Vývojové štádiá. Vývojové stupne hospodárstva
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029108 $a Konečný $b Stanislav $p EUBFNHKSR $4 070 $T Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150427 $g AACR2
  5. SYS0307374
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250228090952.2
    100
      
    $a 20250228a2025łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zmeny vo financovaní ZŠ a SŠ $h 1. časť $f Miroslav Tichý
    330
      
    $a Za účelom realizácie vzdelávacieho procesu bolo prijatých niekoľko právnych predpisov. Jedným z nich je i zákon č. 597/2003 Z. z. o financovaní základných škôl, stredných škôl a školských zariadení v znení neskorších predpisov, ktorý nadobudol účinnosť 1. 1. 2004 a ktorý bol naposledy novelizovaný zákonom č. 290/2024 Z. z. účinným od 15. 11. 2024. Zdroje financovania verejných škôl a štátnych školských zariadení. Štruktúra finančných prostriedkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0306892 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a Mzdy $e bez chýb, pokút a penále $v Roč. 20, č. 2-3 (2025), s. 96-98 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2025
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006263 $a školy základné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006256 $a školy stredné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004825 $a predpisy právne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003752 $a novelizácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0031217 $a Tichý $b Miroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250228 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.