Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0202039
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161212094228.5
    035
      
    $a 238ad0b5-8a5e-4eac-9163-3800d0135886
    100
      
    $a 20150610d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a fre
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Image des fléaux dans la littérature Comparaison de A. Camus (La peste) et J. Giono (Le hussard sur le toit) $e bakalárska práca $f Lucia Tomanová $g školiteľ: Ladislav Lapšanský
    210
      
    $a Bratislava $d 2015
    215
      
    $a 44 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045689 $a Tomanová $b Lucia $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048901 $a Lapšanský $b Ladislav $p EUBFAJKRS $4 727 $T Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0035519 $a Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave $b Katedra románskych a slovanských jazykov $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0299442
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240229112135.4
    017
    70
    $a 10.17846/GI.2022.26.2.17-28 $2 DOI
    100
      
    $a 20240229a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Transformácia siete materských škôl na Slovensku: poznámky k časovým a priestorovým zmenám $d Transformation of the Kindergarten Network in Slovakia: Notes on the Temporal and Spatial Changes $f František Križan, Daniel Gurňák, Angelika Švecová
    330
      
    $a Cieľom článku je zhodnotenie siete materských škôl (štátnych, súkromných a cirkevných materských škôl a zariadení poskytujúcich služby starostlivosti o deti) na území Slovenska z dvoch aspektov. Prvým je časový aspekt so zameraním na významné medzníky vývoja až po súčasnosť (rok 2021). Druhým je priestorový aspekt, pričom dôraz je kladený na transformáciu materského školstva v rurálnom prostredí. Úlohou je identifikovať regióny, ktoré možno označiť ako „problémové“. Práve na tieto regióny by mala byť sústredená ďalšia pozornosť odborníkov z viacerých vedných disciplín v snahe riešiť transformáciu materského školstva na území Slovenska.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298956 $1 011 $a 1337-9453 $1 200 1 $a Geografické informácie $b elektronický zdroj $e časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre $d Geographical Information: Journal of the Department of Geography, Geoinformatics and Regional Development FNSI CPU in Nitra $v Roč. 26, č. 2 (2022), s. 17-28 $1 210 $a Nitra $c Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002236 $a geografia sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0089684 $a školy materské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007342 $a zariadenia predškolské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0089683 $a vzdelávanie predprimárne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0090633 $a systémy vzdelávacie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006798 $a údaje štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002954 $a kraje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017460 $a Križan $b František $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018370 $a Gurňák $b Daniel $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0043923 $a Švecová $b Angelika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240229 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYSh0004413
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20040826130851.7
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a pokrok technologický
    675
      
    $a 330.341.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000072 $x Rozvoj výrobných síl. Technický pokrok
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.