Basket

  Untick selected:   0
  1. BUTORACOVÁ-ŠINDLERYOVÁ, Ivana - HOGHOVÁ, Kristína. Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X, 2020, vol. 11, no. 1, pp. 164-185.
    article

    article

  2. ONDREJOVÁ, Zuzana. Praktické spojenia pre ekonómov pre účely odbornej konverzácie v angličtine (FRÁZNIK I.). Recenzenti: Ľubica Hulajová, Darina Halašová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 83 s. [3,20 AH]. ISBN 978-80-225-4139-8. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    book

    book

  3. RADOŠINSKÁ, Jana - KVETANOVÁ, Zuzana - VIŠŇOVSKÝ, Ján. To Thrive Means to Entertain: The Nature of Today’s Media Industries. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X, 2020, vol. 11, no. 1, pp. 4-21.
    article

    article

  4. MORAVEC, Václav et al. The Robotic Reporter in The Czech News Agency: Automated Journalism and Augmentation in the Newsroom. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X, 2020, vol. 11, no. 1, pp. 36-53.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.