Basket

  Untick selected:   0
  1. MEZEIOVÁ, Soňa. Miestne dane v roku 2009. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2008. ISSN 1335-9568, 2008, roč. 15, č. 24, s. 45-69.
    article

    article

  2. BUBENÍKOVÁ, Irena. Miestne dane v roku 2009. In Verejná správa : školy, úrady, obce, kultúra, zdravotníctvo, rozpočtové, príspevkové, neziskové organizácie. - Žilina : Poradca, 2009. ISSN 1337-0448, 2009, roč. 4, č. 2, s. 21-28.
    article

    article

  3. ŠLOSÁR, Róbert - MAJTÁN, Štefan. Virálny marketing ako moderný marketingový nástroj. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 41-42 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.