Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0308397
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250506085730.8
    035
      
    $a 1358036 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250502a2025łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a The Use of Artificial Intelligence in Marketing Communication of Companies $f Barbara Lenická
    301
      
    $a VEGA 1/0398/22
    330
      
    $a Využívanie umelej inteligencie (AI) v marketingovej komunikácii sa stáva čoraz dôležitejším fenoménom, ktorý mení tradičné prístupy k interakciám medzi podnikmi a zákazníkmi. Tento článok skúma moderné prístupy k využívaniu AI v marketingovej komunikácii vrátane personalizácie obsahu, optimalizácie procesov a automatizácie interakcií. Dôraz sa kladie na schopnosť a efektívnosť AI spracovávať veľké objemy údajov v reálnom čase a tým zlepšovať efektivitu kampaní. Cieľom tohto článku je preskúmať, ako umelá inteligencia transformuje marketingovú komunikáciu spoločností a aké technológie a nástroje sa v tejto oblasti používajú. Ambíciou textu je nielen zmapovať súčasný stav techniky, ale aj identifikovať príležitosti a hrozby, ktoré umelá inteligencia prináša. Teoretická časť článku je založená na analýze domácich a zahraničných zdrojov, zatiaľ čo praktická časť sa zameriava na prípadové štúdie úspešných implementácií AI v marketingovej komunikácii. Výsledky výskumu naznačujú, že spoločnosti, ktoré AI efektívne využívajú, dosahujú vyššiu mieru zapojenia zákazníkov a lepšie finančné výsledky. Článok poskytuje prehľad kľúčových technológií a trendov AI.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0308353 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 18, č. 1 (2025), s. 39-54 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2025
    541
    1-
    $a Využitie umelej inteligencie v marketingovej komunikácii spoločností
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003992 $a optimalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0085555 $a Lenická $b Barbara $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 2000- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250502 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0210910
    LBL
      
    $$$$$nlm$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240827082936.2
    010
      
    $a 978-80-8121-261-1
    100
      
    $a 20160113d2013łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vývoj zahraničného obchodu Slovenskej republiky 2008 - 2012 $b elektronický zdroj $e ročenka $d Development of foreign trade in the Slovak Republic 2008 - 2012 : yearbook
    210
      
    $a Bratislava $c Štatistický úrad Slovenskej republiky $d 2013
    215
      
    $a 969 s.
    300
      
    $a Zdroj dokumentu: Štatistický úrad SR
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003800 $a obchod zahraničný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001864 $a dovoz
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007236 $a vývoz
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005616 $a saldo
    675
      
    $a 31 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000031 $x Štatistika
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160113 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0058021
    LBL
      
    $$$$$nx^^j22$$$$$3^^45
    005
      
    20150213100008.9
    100
      
    $a 20150213asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a pedagogika sociálna
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150213
    836
      
    $d 20150213
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.