Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0220122
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221104112005.7
    100
      
    $a 20160630a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vernosť zákazníka si treba zaslúžiť $f Henrieta Halasová, Ladislav Csengeri
    330
      
    $a Podiel vlastných značiek reťazcov patrí na Slovensku k najvyšším v krajinách SVE. Takmer tri štvrtiny výdavkov minú domácnosti na privátne značky najmä v diskontných predajniach. Podiel privátnych značiek na slovenskom trhu - rozhovor.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0220006 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 21, č. 3 (2016), s. 12-13 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0052581 $a trh domáci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006626 $a trh potravinový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064032 $a Halasová $b Henrieta $4 470
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064033 $a Csengeri $b Ladislav $4 460
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160630 $g AACR2
  2. SYS0066394
    LBL
      
    $$$$$nx^^b22$$$$$3^^45
    005
      
    20221123074230.4
    100
      
    $a 20160627csloa0103 ba0
    152
      
    $a AACR2
    210
    02
    $a Industrial Management Institute $b Ardabil Industrial Management Institute
    410
    02
    $a Ardabil Industrial Management Institute (AIMI)
    410
    02
    $a AIMI
    510
    02
    $3 eu_un_auth*0063993 $a Industrial Management Institute $5 g
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20170512
    980
      
    $b Tehran $e IR $x P $x V

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.