Basket

  Untick selected:   0
  1. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária - RUŽIČKA, Tomáš. Consumer Behaviour Changes in the Era of Digital Marketing. Reviewers: Pavol Križo, Gabriela Pajtinková Bartáková, Martina Jelínková. 1st Edition. London : Sciemcee Publishing, 2022. 103 s. [7,63 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-1-7399378-5-0.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF20 MBverejne dostupné
    electonic book

    electonic book

  2. STRHAN, Rastislav. Ikonické značky na národnej úrovni? In Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí. Medzinárodná vedecká konferencia. Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4300-2, s. 199-212 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  3. ZUSKINOVÁ, Nikola. Vzťah medzi stanovením objemu vnútorného kapitálu banky a likviditou : diplomová práca. Školiteľ: Mária Schwarzová. Bratislava, 2015. 70 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha119.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce909.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.