Basket

  Untick selected:   0
  1. MURIN, Viliam - LIESKOVSKÁ, Vanda. New Trends in Marketing Communication in Business Practice. In Development of Economy and Business Administration: Scientific Trends and Solutions. International Scientific and Practical Conference. Rozvytok ekonomiky ta biznes-administruvannja: naukovi tečiji ta riššenja : V mižnarodna naukovo-praktična konferencija : 11. lystopada 2024 r., m. Kyjiv. - Kyiv : SE "Kyiv Aviation Institute", 2024, pp. 295-297.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené739.5 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Podpora predaja potravin v krajinach EÚ a na Slovensku. In Stav a perspektívy rozvoja trhu potravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku : biopotraviny. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016, s. 27-58 [32,25 NS] online. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBverejne dostupné
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.