Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0250330
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083714.8
    035
      
    $a 97227 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190122d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a AT
    200
    1-
    $a Adaptive Lectures Using Feedback $f Jaroslav Kultan, Peter Schmidt, Zhanna Gabbassova
    330
      
    $a V klasickej výučbe, prednášajúci často opakuje niektoré veci, ktoré sú už známe. Niekedy prednášajúci predpokladá, že študenti majú určité vedomosti, ktoré nemajú a výklad nie je potom postačujúci. Príspevok je zameraný na zvyšovanie kvality vyučovania prispôsobením jednotlivých prednášok danej skupine s využitím veľmi rýchlej spätnej väzby.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273191 $1 011 $a 2313-1640 $1 200 1 $a R&E source $b elektronický zdroj $e Open Online Journal for Research and Education $v Special issue 13 (December 2018), Pp. 72-79 online $1 210 $a Baden $c Redaktion R&E-SOURCE $1 215 $a [300 p.] $1 710 12 $a SCHOLA 2018:14th Ineternational Conference on Engrineerin Pedagogy $d 14 $e Baden $f 5.-6.12.2018
    541
    1-
    $a Adaptívne prednášky pomocou spätnej väzby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004815 $a prednášatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004816 $a prednášky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010912 $a Kultan $b Jaroslav $p EUBFHIKAI $4 070 $9 34 $f 1960- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0064395 $a Schmidt $b Peter $p EUBFHIKAI $4 070 $9 33 $f 1968- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0073380 $a Gabbassova $b Zhanna $4 070 $9 33
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190122 $g AACR2
    830
      
    $a Informácia o konferencii: https://spark.adobe.com/page/GpIY7oACb4d1o/
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0300202
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240430100004.6
    100
      
    $a 20240430a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Comparison of Selected Aspects of Regional Self-Government in the V4 Countries $f Karol Janas, Barbora Jánošková
    330
      
    $a Cieľom článku je porovnať vybrané aspekty regionálnej samosprávy v krajinách Vyšehradskej štvorky z hľadiska ich definovaných kompetenčných rámcov a aktuálnej situácie. Článok je popisný, vychádza z odpovedí na dotazník adresovaný predstaviteľom regionálnych vlád v krajinách V4. Jeho pridanou hodnotou je priniesť povedomie o odlišnostiach systémov verejnej správy v uvedených krajinách a poskytnúť inšpirácie a príklady dobrej praxe na základe porovnania vybraných aspektov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0300032 $1 011 $a 1336-1562 $1 200 1 $a Medzinárodné vzťahy $e vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy $d Slovak Journal of International Relations: Scientific Journal of International Political, Economic, Cultural and Legal Relations $v Roč. 22, č. 1 (2024), s. 36-53 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta medzinárodných vzťahov EU $d 2024
    541
    1-
    $a Porovnanie vybraných aspektov regionálnej samosprávy v krajinách V4
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005622 $a samospráva regionálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011475 $a Vyšehradská štvorka
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019402 $a Janas $b Karol $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083197 $a Jánošková $b Barbora $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240430 $g AACR2
  3.  

    SYS0164551
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20230217123940.8
    011
      
    $a 1210-0714
    100
      
    $a 20130122a19919999m y0sloy0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    110
      
    $a acax
    200
    1-
    $a Ekonom $e týdeník vydavatelství Economia
    210
      
    $a Praha $c Economia $d 2009
    326
      
    $a 52x ročne
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120040 $1 200 1 $a Ekonom
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001960 $a ekonómia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003165 $a makroekonomika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003355 $a mikroekonomika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002363 $a hospodárstvo svetové
    675
      
    $a 33 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000055 $x Ekonomika. Ekonomické vedy
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980306 $g AACR2
  4. SYS0306803
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250205122425.1
    035
      
    $a 1294168 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250205d2025łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Holacracy: Redesigning for the Digital Age $f Rebeka Gajdosík, Zuzana Skorková
    301
      
    $a VEGA 1/0775/25
    330
      
    $a Tieto výskumné práce systematicky skúmajú akademickú krajinu holakracie ako inovatívny organizačný dizajn s osobitným zameraním na jej prienik s informačnými technológiami. Táto štúdia využíva bibliometrickú analýzu a skúma akademické a intelektuálne príspevky do oblasti holakracie v období rokov 2015 až 2024. Analýza je založená na kurátorskom súbore údajov 40 publikácií pochádzajúcich z databázy Web of Science. Štatistické poznatky boli generované pomocou programu Biblioshiny, zatiaľ čo dodatočná analýza literatúry uľahčila identifikáciu kľúčových záverov a prepojení.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0264259 $1 011 $a 2694-7897 $1 200 1 $a Academic Journal of International Economics and Management Research $v Vol. 6, no. 1 (2025), pp. 37-51 $1 210 $a Prague $c Academic Conferences Association
    541
    1-
    $a Holakracia: Redizajn pre digitálny vek
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003999 $a organizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0085198 $a Gajdosík $b Rebeka $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1999- $q I $T Katedra manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0043908 $a Skorková $b Zuzana $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250205 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0224488
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221019173331.9
    100
      
    $a 20161116a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kohortní změny v koncentraci plodnosti v Česku a na Slovensku $d Cohort changes in the concentration of fertility in the Czech Republic and Slovakia $f Branislav Šprocha ... [et al.]
    330
      
    $a Zmeny v reprodukčnom správaní, ktorými prechádza Česko a Slovensko v období demografickej revolúcie. Vývoj v podmienkach minulého politického režimu a výrazný pokles vnútornej diverzity reprodukcie v jednotlivých generáciách.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0224404 $1 011 $a 0049-1225 $1 200 1 $a Sociológia $e časopis pre otázky sociológie $d Slovak sociological review $v Roč. 48, č. 5 (2016), s. 474-499 $1 210 $a Bratislava $c Sociologický ústav SAV $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001643 $a demografia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005344 $a reprodukcia obyvateľstva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0052578 $a plodnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004452 $a politika populačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005065 $a prognózy demografické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033604 $a ukazovatele demografické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 314 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000040 $x Demografia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017312 $a Šprocha $b Branislav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20161116 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0303054
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240711081237.8
    100
      
    $a 20240711a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce? $f Veronika Večeřová
    330
      
    $a Hlavným cieľom tohto príspevku je zhodnotiť dôležitosť online lojality v procese online nákupného správania a v prostredí e-commerce a ďalej zhodnotiť faktory, ktoré výrazne prispievajú k online lojalite. Z aktuálneho literárneho výskumu je zrejmé, že online loylita je dôležitým faktorom, ktorý ovplyvňuje celý rozhodovací proces online spotrebiteľa, ako aj proces tvorby a implementácie e-stratégie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0302930 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 29, č. 2 (2024), s. 12-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005033 $a procesy rozhodovacie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0092650 $a Večeřová $b Veronika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240711 $g AACR2
  7. SYS0052751
    005
      
    20240404113459.9
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Salay $b Jakub
    801
    -0
    $c 20130923 $a SK $b BA004
  8. SYS0305096
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241114091552.0
    017
    70
    $a 10.17221/358/2023-AGRICECON $2 DOI
    100
      
    $a 20241114a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Strategic Interactions and Market Equilibrium in China’s Agricultural Catastrophic Insurance $f Xiaolan Wang, Xinli Wang, Junjie Liu, Jing Wang
    330
      
    $a Na čínskom trhu s poistením pre prípad katastrofy v poľnohospodárstve sú problémy nerovnovážneho stavu výrazné. Na pochopenie príčin nerovnováhy v poistení poľnohospodárskych katastrof a na rozvoj stratégií prevencie táto štúdia využíva evolučný herný model, ktorý zahŕňa údaje o katastrofách a poistení pre tri druhy obilnín v provincii Henan na analýzu evolučne stabilných stratégií pri poľnohospodárskej katastrofe. poistný trh. Výskum tiež berie do úvahy vládne politiky a havarijné zaistenie ako implicitných účastníkov modelu. Zistenia odhaľujú významné rozdiely v vplyve nerovnovážneho stavu na trhu s poistením pre prípad katastrofy v poľnohospodárstve a vo výbere stratégií zveri v závislosti od rozsahu farmárskych operácií, typu pestovaných plodín a regionálnych variácií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305041 $1 011 $a 0139-570X $1 200 1 $a Agricultural Economics $b elektronický zdroj $e An international open access peer-reviewed journal published by the Czech Academy of Agricultural Sciences and financed by the Ministry of Agriculture of the Czech Republic $v Vol. 70, no. 10 (2024), pp. 495-512 $1 210 $a Praha $c Czech Academy of Agricultural Sciences $d 2024
    541
    1-
    $a Strategické interakcie a trhová rovnováha v Číne poľnohospodárske poistenie proti katastrofám
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001562 $a Čína
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004487 $a poľnohospodárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004349 $a poistenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006031 $a stratégia hospodárska
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0093300 $a Wang $b Xiaolan $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0093301 $a Wang $b Xinli $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0081844 $a Liu $b Junjie $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0093302 $a Wang $b Jing $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241114 $g AACR2
  9. SYS0242450
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20230302103608.4
    035
      
    $a 8fc0fa0a-e6a8-4e26-ad53-89d17b7cc698
    100
      
    $a 20180429d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Úloha interného auditu v období finančnej krízy $e dizertačná práca $f Martina Muchová $g školiteľ: Mária Klimiková
    210
      
    $a Bratislava $d 2018
    215
      
    $a 138 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001159 $a audit interný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034431 $a inštitúcie finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005292 $a regulácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001753 $a dohľad bankový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0054054 $a únie bankové
    675
      
    $a 336.71 $T . $3 eu_un_auth*h0000145 $x Bankovníctvo. Banky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0052437 $a Muchová $b Martina $f 1973- $p EUBFNHKBF $4 070 $q E $T Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048777 $a Klimiková $b Mária $p EUBFNHKBF $4 727 $T Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001176 $a Národohospodárska fakulta EU $b Katedra bankovníctva a medzinárodných financií $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180429 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0229262
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20170411125042.7
    100
      
    $a 20170411a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zrejme robíte content marketing podľa starých pravidiel! $f Marcela Danišová
    330
      
    $a Päť dobrých nápadov ako začať správne vytvárať obsahový marketing. Tvorba obsahu, ktorý sa bude prihovárať konkrétnej cieľovej skupine. Získavanie nových kontaktov a udržiavanie existujúcich zákazníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229057 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 9, č. 3 (2017), s. 68-70 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065052 $a Danišová $b Marcela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170411 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.