Basket

  Untick selected:   0
  1. DETRIKOVÁ, Daniela. Budovanie imidžu vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Andrej Ralbovský. Bratislava, 2017. 47 s.
    book

    book

  2. RESEKOVÁ, Denisa. Budovanie imidžu vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Andrej Ralbovský. Bratislava, 2018. 46 s.
    book

    book

  3. RALBOVSKÝ, Andrej. Marketing automobilového priemyslu : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2013. 42 s.
    book

    book

  4. MAJERNÍKOVÁ, Andrea. Marketingová komunikácia vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Andrej Ralbovský. Bratislava, 2017. 63 s.
    book

    book

  5. RALBOVSKÝ, Andrej. Nové trendy a možnosti využitia marketingovej komunikácie v automobilovom priemysle : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2015. 99 s.
    book

    book

  6. VAŠUTA, Tomáš. Ošiaľ v halách (zatiaľ) koniec nevidí. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 2. novembra 2017, roč. 27, č. 44.
    article

    article

  7. ŠÚTOROVÁ, Alžbeta. Sociálne médiá a ich postavenie v marketingovej komunikácii : bakalárska práca. Školiteľ: Andrej Ralbovský. Bratislava, 2018. 51 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.