Basket

  Untick selected:   0
  1.  

    2018 ,č. Január. Forbes : Slovensko. Nitra : Barecz & Conrad Media, 2018. ISSN 1338-2527
    journal

    journal

  2. 2001 ,no. 4-6. Harvard business review. Boston : Harvard Business School Publ., 2001. 2 zv. mesačník. ISSN 0017-8012 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  3. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana - VARGOVÁ, Monika. Odporúčania pre zlepšenie vnímania privátnych značiek. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4114-5, s. 253-259 CD-ROM. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.