Basket

  Untick selected:   0
  1. SYSp0029331
    LBL
      
    00548nx^^^2200169^^^450
    005
      
    20240701130400.0
    100
      
    $a 19980303csloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Bracjun $b Anatolij
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030703
  2. SYS0289732
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20240129085318.1
    011
      
    $a 1355-770X
    100
      
    $a 20111010d2023----m$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    110
      
    $a aga
    200
    1-
    $a Environment and Development Economics
    210
      
    $a New York $c Cambridge University Press $d 2022
    300
      
    $a Vol. 27, no. 5 (Október 2022)- nedodané
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0141965 $1 200 1 $a Environment and Development Economics
  3. SYS0305651
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241217114108.4
    035
      
    $a 1266141 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20241217a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová komunikácia spoločnosti Slovenské liečebné kúpele Piešťan $d Marketing Communication of The Slovak Medical Spa Pieštany $f Ladislav Mura, Nikoleta Fusková, Alexander Frasch
    301
      
    $a VEGA 1/0271/23
    330
      
    $a Spoločnosť Slovenské liečebné kúpele Piešťany má v histórii kúpeľníctva veľmi významné postavenie. Aj preto je mimoriadne dôležité, aby firma optimalizovala marketingovú komunikáciu, aby bola čo najefektívnejšia. Cieľom príspevku je zhodnotiť marketingovú komunikáciu spoločnosti Kúpele Piešťany a vypracovať návrhy na zlepšenie jej súčasnej úrovne. Na naplnenie tohto cieľa boli použité najmä metódy kvantitatívneho výskumu a analýzy, ako aj nástroj Semrush. Prieskum ukázal, že hoci Slovenské kúpele Piešťany aktívne propagujú svoje služby na sociálnych sieťach a webovej stránke, dve tretiny opýtaných si nevšimli ich marketing, čo môže byť spôsobené „bannerovou slepotou“. Spoločnosť by mala zlepšiť online propagáciu pre mladšiu vekovú skupinu a optimalizovať obsah na platformách ako YouTube so zameraním na témy súvisiace so zdravím mladých ľudí a skúsenosťami zákazníkov. Mali by tiež zvýšiť svoje reklamné pôsobenie v printových médiách a televízii a zvážiť spoluprácu s lekármi pri sprostredkovaní liečebných pobytov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305297 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d The Economy of Tourism and Entrepreneurship: Scientific Journal $v Roč. 16, č. 2 (2024), s. 101-115 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005581 $a ruch cestovný kúpeľný
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0084164 $a Mura $b Ladislav $p EUBOBFKCR $4 070 $9 40 $f 1979- $T Katedra cestovného ruchu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0085541 $a Fusková $b Nikoleta $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0059513 $a Frasch $b Alexander $p EUBOBFKCR $4 070 $9 40 $f 1992- $T Katedra cestovného ruchu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241217 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0136119
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231116121747.3
    100
      
    $a 20110824a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Podnikový knowledge management - konkurenčná výhoda $e o inteligencii $h (7) $f Ivan Burger
    330
      
    $a Pokračovanie článku o poznatkoch typu know-how. Definícia inteligencie z hľadiska potrieb podnikového manažmentu. Inteligencia v podnikovom manažmente poznatkov. Príklady.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212355 $1 011 $a 1335-1729 $1 200 1 $a Manažér $e časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov $v Roč. 16, zoš. 62 (3/2011), s. 22-34 $1 210 $a Bratislava $c IBIS partner $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033200 $a manažment znalostný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005435 $a riadenie znalostí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002510 $a inteligencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002758 $a know-how
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003443 $a modely riadenia
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0027638 $a Burger $b Ivan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110824 $g AACR2
  5. SYS0241575
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073932.9
    014
      
    $a 000455403200105 $2 WOS
    100
      
    $a 20180327d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Problém skúmania interetnických vzťahov $f Marta Zágoršeková
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Otázky týkajúce sa etnickosti, etnicity. Historické premeny dvoch kľúčových pojmov - národ a štát. Pojem štátu. Kríza idey štátu. Koncept tzv. minimálneho štátu, alebo pokus o prekonanie etatizmu. Pojem multikultúrneho štátu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0241358 $1 010 $a 978-80-225-4488-7 $1 200 1 $a Medzinárodné vzťahy 2017 $b elektronický zdroj $e aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 18. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 30.11.-1.12.2017 $d International Relations 2017 : Current Issues of World Economy and Politics : Conference Proceedings : 18th International Scientific Conference : Smolenice Castle, 30th November - 1st December 2017 $f zostavovatelia/Editors: Adam Cibuľa, Michal Klenka, Eva Vlková $g recenzenti/Reviewers: Kristína Baculáková ... [et al.] $z eng $v S. 1090-1095 online $1 210 $a Bratislava $c EKONÓM publishing $d 2017 $1 215 $a online [1112 s., 87,68 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0060630 $a Cibuľa $b Adam $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0065211 $a Klenka $b Michal $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0021337 $a Vlková $b Eva $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0041177 $a Baculáková $b Kristína $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0018022 $a Čech $b Ľubomír $4 675 $1 710 12 $a Medzinárodné vzťahy 2017: aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 18. $e Smolenice, Slovensko $f 30.11.-1.12.2017
    541
    1-
    $a The Problem of Exploring Inter-Ethnic Relationships
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0040618 $a etnikum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003620 $a národ
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006316 $a štát
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0033115 $a Zágoršeková $b Marta $p EUBFMVKMV $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodných politických vzťahov FMV
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180327 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0209755
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073505.2
    100
      
    $a 20151126d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Richard Abel Musgrave – jeden z popredných predstaviteľov finančných teórií v 20. storočí $f Peter Baláži
    330
      
    $a Musgrave je považovaný za jedného z popredných ekonómov 20. storočia v oblasti verejných financií. Študoval na Harvarde. Do roku 1941 bol aktívnym vyučujúcim ekonómie na tejto prestížnej americkej univerzite. Medzi Musgraveove príspevky patria štúdie verejných a meritných statkov, štúdie zaoberajúce sa daňovými prípadmi, daňovou progresivitou, fiškálnych systémov a úlohy fiškálnej politiky pri stabilizácii ekonomiky. Musgrave taktiež pozorne prekladal klasické texty teórie verejných financií do angličtiny, čím tieto texty sprístupnil širokej anglicky hovoriacej verejnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182666 $1 011 $a 1339-5416 $1 200 1 $a For fin $b elektronický zdroj $e odborný mesačník pre financie a investovanie $v Roč. 2, č. 11 (November 2015), s. 1-5 online $1 210 $a Bratislava $c Fin Star
    610
    1-
    $a Musgrave, R. A.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006528 $a teórie ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002102 $a financie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001633 $a dejiny teórií ekonomických
    675
      
    $a 330.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000092 $x Dejiny ekonomických teórií, učení, ekonomického myslenia, hospodárskych dogiem
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028201 $a Baláži $b Peter $p EUBFNHKFI $9 100 $4 070 $T Katedra financií FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20151126 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0119239
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231011121833.3
    100
      
    $a 20101012a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Určené pre dynamické a úspešné ženy $f Marián Hudec
    330
      
    $a Slovenský výrobca dámskej konfekcie, spoločnosť Modex, akciová spoločnosť Žilina, dizajn a výroba so 60-ročnou tradíciou. Marketingová spolupráca s konštruktérmi strihov a odborným personálom. Kvalita a módnosť na trhu. Konkurencieschopnosť ázijskému dovozu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182085 $1 011 $a 1336-9857 $1 200 1 $a Revue priemyslu $e ľudia, manažment a hospodárstvo $v Č. 10 (október 2010), s. 46-47 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo Revue priemyslu $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004916 $a priemysel odevný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002830 $a konfekcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003925 $a odevy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004646 $a pracovníci odborní
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002845 $a konkurencia trhová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov
    675
      
    $a 687 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000380 $x Odevný priemysel. Toaletné potreby
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0042216 $a Hudec $b Marián $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101012 $g AACR2
  8.  

    SYSh0007601
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20040826130930.7
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a zostatok
    675
      
    $a 657.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000324 $x Rozpočty. Uzávierky. Účtovné knihy. Bilancie
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    980
      
    $x H
  9. SYSc139679
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221221092027.0
    010
      
    $a 3-7908-1473-3
    100
      
    $a 20021118d m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a <Die> Wettbewerbspotenziale von Bankmergern $e <eine> geschäftsfeldspezifische Untersuchung anhand des Resource-based View $f Frank Seifert
    210
      
    $a Heidelberg $c Physica-Verlag $d 2002
    215
      
    $a 367 s.
    225
    2-
    $a Bankinformatik-Studien $v Band 9
    610
    1-
    $a banky $9 eu_un_auth*h0001202
    610
    1-
    $a bankovníctvo $9 eu_un_auth*h0001197
    610
    1-
    $a konkurencia $9 eu_un_auth*h0002842
    610
    1-
    $a fúzie $9 eu_un_auth*h0002222
    610
    1-
    $a teórie ekonomické $9 eu_un_auth*h0006528
    610
    1-
    $a mikroekonomika $9 eu_un_auth*h0003355
    610
    1-
    $a trh $9 eu_un_auth*h0006599
    610
    1-
    $a retailing $9 eu_un_auth*h0005359
    610
    1-
    $a financie podnikové $9 eu_un_auth*h0002105
    610
    1-
    $a analýzy $9 eu_un_auth*h0001109
    610
    1-
    $a štúdie prípadové $9 eu_un_auth*h0006357
    675
      
    $a 336.71 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000145 $x Bankovníctvo. Banky
    700
    -1
    $a Seifert $b Frank $3 eu_un_auth*p0072598 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20021118 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.