Basket

  Untick selected:   0
  1. JANEČKO, Adam. Inovácia marketingových procesov vybraného podniku : diplomová práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Bratislava, 2021. 71 s.
    book

    book

  2. KAČINOVÁ, Viera. Media Competence As a Cross-Curricular Competence. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X, 2018, vol. 9, no. 1, p. 38-56.
    article

    article

  3. LEHUTA, Michal. V čom sa Marx mýlil a v čom mal pravdu. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 14. septembra 2017, roč. 27, č. 37, s. 30-31.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.