Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0243007
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240221112644.5
    010
      
    $a 978-80-557-1280-2
    100
      
    $a 20180521d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dlhodobý vývoj finančnej situácie odvetvia ubytovacích a stravovacích služieb na Slovensku $f Ľubica Šebová
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Banská Bystrica $c Belianum $d 2017
    215
      
    $a 139 s.
    225
    2-
    $a Studia oeconomica $v 57
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006689 $a ubytovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006040 $a stravovanie spoločné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005355 $a reštaurácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005046 $a situácia finančná podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001079 $a analýza finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003291 $a metodika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010171 $a Šebová $b Ľubica $f 1978- $4 070
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0002084 $a Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici $b Ekonomická fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180521 $g AACR2
  2. SYS0300548
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240531131744.1
    100
      
    $a 20240531a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prevrátené vyučovanie a jeho využitie v edukácii $f Mário Petlák
    330
      
    $a Súčasná doba je výrazne poznamenaná inováciami. V našich podmienkach je požiadavka inovácií ešte naliehavejšia, čo vyplýva aj z hodnotenia výsledkov PISA. V školách musíme pracovať skutočne tvorivo. Časopis učiteľom významne pomáha, upriamuje pozornosť na mnohé inovatívne postupy v edukácii. Články majú motivačný charakter, vedú učiteľov ku komparácii svojej pedagogicko-didaktickej práce s názormi a skúsenosťami iných učiteľov. Prínosom sú aj námety a podnety pre vlastnú tvorivú inováciu, čoho výsledko je článok o netradičnej koncepcii vyučovania, tzv. prevrátené vyučovanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0300475 $1 011 $a 1338-2845 $1 200 1 $a Didaktika $e [odborný dvojmesačník] $v Roč. 5, č. 3 (2024), s. 2-5 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer SR $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0080088 $a Petlák $b Mário $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240531 $g AACR2
  3. SYS0023075
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20081001092634.1
    100
      
    $a 20081001asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Saxa $b Branislav
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081001

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.