Basket

  Untick selected:   0
  1.  

    2006 ,č. 1-4. ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl a vedy. Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2006. 4x ročne. ISSN 1335-5864 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  2. SIMON, Péter. Analysis of the Relationship between Money Growth and Inflation Using Wavelet Coherency. In Financial and Economic Review : Scientific Journal of the Magyar Nemzeti Bank. - Budapest : Magyar Nemzeti Bank, 2023. ISSN 2415-9271, 2023, vol. 22, no. 4, pp. 58-81.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.6 MBverejne dostupné
    article

    article

  3. HEJČÍK, Ladislav. Cenová regulácia v sieťových odvetviach : diplomová práca. Školiteľ: Eleonora Fendeková. Bratislava, 2012. 80 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce794.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  4. ČERNĚNKO, Tomáš - PECIAR, Vladimír. Effectiveness of Administrative Services in Czech Republic. In Current Trends in Public Sector Research. International Conference. Current Trends in Public Sector Research : Proceedings of the 22nd International Conference : Šlapanice, [Czech Republic], 18–19 January 2018. - Brno : Masaryk University, 2018. ISBN 978-80-210-8923-5. ISSN 2336-1239, pp. 36-43 online. VEGA 1/0965/15.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené303.2 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. SMAŽÁKOVÁ, Lenka. Investičné modelovanie v prostredí poistného rizika : dizertačná práca. Školiteľ: Ľudovít Pinda. Bratislava, 2021. 114 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.8 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  6. 1999 ,z. 1-4. Ruch prawniczy, ekonomiczny i socjologiczny. Poznan : Wydawnictwo naukowe UAM, 1999. 1 zv. štvrťročník. ISSN 0035-9629 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  7. KLAPALOVÁ, Alena. Spoločenská zodpovědnost retailové firmy : prípadová studie. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5, s. 159-164.
    article

    article

  8. ČVIRIK, Marián - RUPPERTOVÁ, Ema - FRANCOVÁ, Zuzana. Suggestion of Gender on Musicality and Emotions in the Context of Audio Marketing Perceptions of Music Consumers As a Basis for Decision-Making in Terms of Strategic Marketing Management. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 16-30. VEGA 1/0354/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené329.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.