Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0300028
    LBL
      
    00000nas1-22^^^^^---450-
    005
      
    20250701091911.6
    011
      
    $a 2241-4487 $b (print)
    011
      
    $a 1792-8036 $b (online)
    100
      
    $a 20240416d20249999m--y0sloc0103----ba
    102
      
    $a GR
    110
      
    $a aga
    200
    1-
    $a Engineering, Technology and Applied Science Research
    210
      
    $a Gastouni $c Eos Assoc
    300
      
    $a Od 10/2024 je časopis vyradený z databázy Web of Science $a Posledná metrika IF v roku 2022
    321
    1-
    $a Registrovaný: Scopus
    326
      
    $a 6x ročne
    517
      
    $a ETASR
    801
    -0
    $a SK
    856
    4-
    $u https://etasr.com/index.php/ETASR
  2. SYS0169878
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072937.8
    100
      
    $a 20130531d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Implemenácia dokumentov Basel III z hľadiska sledovania cieľov v oblasti proticyklického regulovania $f Eva Horvátová
    301
      
    $a ITMS 26240120032
    330
      
    $a Požiadavky na obozretné podnikanie bánk sa spájajú s obmedzovaním rizika, morálneho hazardu a s vyššou mierou zainteresovanosti vlastníkov finančných inštitúcií na finančných stratách. Riešenie systémového konfliktu v regulácii bankového sektora sleduje rast ziskovosti na jednej strane a súčasne záujem zachovať stabilitu úverovej inštitúcie. Najcitlivejším momentom v rámci uvedenej optimalizácie je hľadanie optimálneho množstva a kvality kapitálu finančných a úverových inštitúcií. Vývoj poukazuje aj na ďalšie problémy, ktoré sa týkajú nastavenia regulačných rámcov z hľadiska proticyklickosti, podpory likvidity a obmedzovania morálneho hazardu. Mnohé problémy spôsobuje aj veľkosť bánk, ktoré sú príliš veľké na to, aby ich vlády nechali padnúť. Ako pozitívum veľkosti banky sa uvádza, že je viac efektívna a má väčšiu ekonomickú silu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0026008 $1 011 $a 1336-5711 $1 200 1 $a Finančné trhy $b elektronický zdroj $e odborný mesačník pre teóriu a prax finančných trhov $v Č. Máj (2013), s. 1-7 online $1 210 $a Bratislava $c Derivát
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005039 $a podnikanie obozretné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044166 $a regulácia finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002678 $a kapitál finančný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006879 $a úver bankový
    675
      
    $a 336.76 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000149 $x Burzovníctvo. Peňažný trh
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020089 $a Horvátová $b Eva $f 1958- $p EUBFNHKBF $9 100 $4 070 $T Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130531 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0164795
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20130201124339.2
    011
      
    $a 1336-0019
    100
      
    $a 20130124a20029999m$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    110
      
    $a aja
    200
    1-
    $a Krízový manažment $e vedecko-odborný časopis Fakulty špeciálneho inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline = scientific-technical magazine of Faculty of special engineering at University of Žilina in Žilina $e časopis pre pracovníkov zaoberajúcich sa otázkami bezpečnosti, rizika, krízovým manažmentom a krízovým plánovaním $d crisis management
    210
      
    $a Bratislava $c Fakulta špeciálneho inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline $d 2009
    326
      
    $a 2x ročne
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0072976 $1 200 1 $a Krízový manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003194 $a manažment krízový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005932 $a správa štátna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005620 $a samospráva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004419 $a politika bezpečnostná
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080331 $g AACR2
  4. SYSp0040002
    LBL
      
    00548nx^^^2200205^^^450
    005
      
    20240312101058.6
    100
      
    $a 19980307csloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Lukačovičová $b Iva
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980307
  5. SYS0246192
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20180703120913.9
    100
      
    $a 20180703a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Príprava obcí na zostavenie rozpočtu na roky 2019-2021 $f Ingrid Konečná Veverková
    330
      
    $a Obsah a ciele príručky na zostavenie rozpočtu na roky 2019 až 2021 (MF /010302/2018-411)
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0246147 $1 011 $a 1337-7523 $1 200 1 $a Právo pre ROPO a obce v praxi $e mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce $v Roč. 11, č. 6 (2018), s. 2-3 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003764 $a obce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002227 $a rozpočty verejné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005933 $a správa verejná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004664 $a pravidlá rozpočtové
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0057072 $a Konečná Veverková $b Ingrid $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180703 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.